aaaaahh.. hvor uheldig kan man være?

Bundkort / CPU d.  30. januar. 2010, skrevet af red_martians
Vist: 533 gange.

red_martians

Moderator
Tilføjet:
30-01-2010 13:12:01
Svar/Indlæg:
7881/1165
Godt så.. for ca. 3-4måneder siden "opgraderede" jeg min PC. Jeg fik en lille shuttle(selvfølgelig til amd).. En lille 705e-processor samt geforce 220GT (varm må den jo ikke være) Samtidig med købte jeg selvfølgelig vindåse7

Fejl 1: crash efter slumre-tilstand
Fejl 2: fryser i starcraft
Fejl 3: fryser i sid meiers railroads
Fejl 4: Crasher i street-view i google-earth

De fire ting er praktisktager det eneste jeg laver på min computer foruden at surfe på internettet.

Og så tænker man bare... den er jo helt gal... Hvad er det for en dims/program der foresager alle disse fejl?

og man leder og leder og leder... i hele 4måneder crasher computeren fra tid til anden, hver gang man laver noget man har lyst til.
Så her forleden begyndte jeg at søge specifikt på programmerne.

Fejl 1: skyldes en ikke opdateret bios (shuttle har den ikke endnu)
Fejl 2: Skyldes oftest at program der kører i bagrunden.. løsning alt skal lukkes ned inden man starter(sikke noget lort) kun windows7
Fejl 3: Samme som fejl2.
Fejl4: Skyldes en fejl i google-earth der gør at den ikke kan sammen med visse nvidia-grafikkort.

Og nu må jeg jo så bare vente på at en eller anden programør for sløsset sig færidg, så jeg kan bruge min PC igen 😐 ☹
Hvor langt tid der går med det? nu har jeg ventet 4måneder.
Shadowhunter

Elitebruger
Tilføjet:
30-01-2010 13:49:32
Svar/Indlæg:
5474/39

hm der kan gå langt tid inden... Prøv skriv en mail til Shuttle, og sige du har de og de fejl... Der findes en rettelse til bundkort i form af en ny bios, så kan det være at de viser en måde til flashe på eller noget andet...
🙂

red_martians

Moderator
Tilføjet:
30-01-2010 22:08:16
Svar/Indlæg:
7881/1165
#1: Der står om det på deres forum. Oh der har været samme fejl med samme chipsæt på andre bundkort....... men så er blevet rettet med en bios.. så alle går udfra at det bare er det der skal til. Så mon ikke de kender problemet.