Som det første vil jeg gerne undskylde for placeringen af tråden; jeg synes ikke rigtig den passede ind nogle steder? 😕
- Mit problem er at jeg skal ud at investere nogle penge i et nyt og helst "gamer" orienteret 2.1 PC-multimedia højttalersystem, som det så flot står på edbpriser. . . Indtil videre har jeg resoneret mig frem til, at valget skal stå imellem Logitech Z-2300 eller det forholdsvise nye Creative GiGaworks T3. Det er så her jeg kommer helt på herrens mark, for Creative'en er jo designet til musik, og kan den så bruges til gaming, og hvis "ja" har det nogle fordele? 😲
Så skal man gå efter (hvad jeg har læst mig frem til) kvaliteten og den sprøde lyd, her mener jeg Creative, eller skal jeg gå efter Logitech'en der har noget mere "råsyrke" til diverse eksplosioner og som er lidt billigere?
- Som sagt skal det bruges overvejende til gaming og lidt film, men jeg har det med at stille store krav til kombination af kvalitet, ydelse og ikke mindst design, så er det det værd at købe gammel teknologi, som Logitech'en jo meget groft sagt er?
det her sparker røv http://www.edbpriser.dk/Produc... har selv haft det i lang tid, og man akn skrue helt op for lyden uden forringelse. + subben er temmelig vild
Ved godt de er 1000.- dyrre ind dem du har kik på men de er også så meget bedere... Hvis jeg var dig ville jeg vente til jeg havde de sidste penge...
Har dem selv og jeg er ikke blevet skuffet. De har en ren og klar lyd, og det er uanset om du spiller højt eller lavt, og lige meget om det er Beethoven, Metallica, eller Angerfist 😛
Eneste problem jeg har oplevet er at min overbo klager over at hindes ting ryster ned fra vindues karmen (True...) 😎
Hmm de er uden tvivl rigtig gode, men jeg bliver nødt til at holde mig til mit budget😕
- Men jeg ved det fandeme ikke, jeg føler jeg kun er blevet mere forvirret af at læse diverse anmeldelser ☹ Men der er selvfølgelig også "Edifier S530"