Superbruger
Tilføjet:
30-01-2010 15:45:35
Svar/Indlæg:
792/52
Hej HWT´er
Jeg har et problem
Her i Nov. måned begyndte mit højt elskede DiNovo at være dårlig til at holde strøm. Ca. en uge eller sådan noget.
Tænkte, fair nok. Det er næsten 2 år gammelt, så på et tidspunkt bliver det vel dårligt. Ringede dog alligevel til Logitech for at høre om der var en slags garanti på den, det så sort ud for mig, havde ingen kvitering (gave fra ekskæreste) og vidste ikke hvor hun havde købt det, men de var flinke inde ved logitech. Skulle bare sende et billede som bevis på at jeg havde tastaturet, og så ville de sende et nyt.
Der gik 2 dage og så stod jeg med mit splinternye DiNovo. Så der vil jeg gerne rose Logitech for yderst god service.
Der var en smule strøm på tastaturet, så det kørte jeg flad, inden jeg opladede det for første gang. Der var vidst strøm på til 3 - 4 dage.
Da det var løbet tør, satte jeg det i opladeren i 24 timer. Og har brugt det lige siden, dvs. godt og vel 2 mdr. Men nu er det nye tastatur så begyndt at holde dårlig strøm. Og det er kommet lige pludselig, det kan holde ca. 1 dag, uanset om det har siddet 2 timer, eller 24 timer.
Er der nogen der mener jeg har "brugt" det nye tastatur forkert?
Fatter ikke hvad der kan gøre at det pludselig går i stykker, så hvis der er nogen der har erfaring med det her tastatur, eller andre der har prøvet at ødelægge et batteri ved at behandle det "rigtig" må meget gerne svare.
Mvh. Spagme