Faldt lige over dette "Crazy" tilbud i ugens Elgigant avis. En dell maskine med et Geforce 260 GTX med 1.8 TB :O Syns lige at i alle skulle kende til dette "crazy" tilbud hvisd er var nogen der kunne tænke jer at få fingrene i dette monster:
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af MK1An501 d. 31-01-2010 23:33:02.
Overrasker det nogen? Det er jo Elgiganten i en nøddeskal ;)
Prøv at gå ned i forretningen og spørg dem om computeren - de vil 100% hårdnakket påstå at "det er altsså rittigt ikkås, fordi at det er sådan et giifors grafikkort, et af de nye!"
Hvis man vil have service, så er det ikke Elgiganten man skal gå til..
syntes generalt at de ikke har forstand på det store når man går ind og spørger om noget. jeg vil vædde med at jeg kan tage ind til den lokale el giganten og give dem et spørgsmål om computer de ikke kan svare på. de aner jo ikke hvad der er godt og dårligt.
Jeg synes så generelt at det er småt med viden, lige meget hvor man handler. Om det er elgiganten, Fona, expert, computercity Telia, telenor osv osv...man må sq selv gøre fodarbejdet hvis man vil vide noget.
Helt generelt er Elgiganten nogle røvhuller! Tjek eks. trustpilot.
To store problemer: 1. Deres RMA fungerer simpelthen ikke. Min lillebror lavede efter ½ år det stunt, at stille sig i butikken og højlydt brokke sig indtil han fik et nyt fjernsyn med hjem. Det brugte han så to timer på - herunder fortælle alle kunder om hans oplevelser. 2. Deres kundesupport er yderst mangelfuld. Jeg har oplevet de sjoveste ting, ligesom flere herinde. Tilgengæld kunne en anden bruger herinde fortælle 1. persons oplevelse af deres sælgertræning: De brugte tilbud til at få folk i butikken, hvorefter de forsøgte at prakke dem varer med højere avance på. De oplærte rent faktisk sælgere i den slags!! Skide være med kundens behov.
Sådan er det sku da i alle butikker alle butikker vil tjene flest penge og det er jo som regel handelskole bumser der arbejder sådanne steder de ved jo ikke en pind om det de sælger men alle butikke vil tjene penge det er ikke kun elgiganten
#13 Nu findes der heldigvis stadig butikker og sælgere som kan tjene penge ved at opfylde kundernes behov og yde en fornuftig vejledning.
At alle butikker vil tjene penge er ingen overraskelse men det er måden det gøres på og målet helliger ikke midlet. Desuden lader elgigantens strategi ikke til at virke for de kan jo netop ikke tjene penge.