#12 Nej, en iPad ville erstatte min netbook (der ville få lov at blive hjemme). Min telefon kan jeg ikke undvære, men en tablet skal heller ikke erstatte den.
Angående de mangler du lister så ja, multitasking havde været rart - og forstår heller ikke, hvorfor de ikke har åbnet op for det med det samme. Men hvad angår HDMI og SD-kortlæser, så er jeg fuldstændig ligeglad. En iPad skal ikke erstatte en computer. Den skal kunne bruges til
* Let dokumentredigering
* Websurfing
* Nyheder og bøger
* Film og musik
Med indbygget 3G og Wifi har jeg ikke noget, at bruge en SD-kortlæser eller USB til. Jeg skal ikke overføre billeder fra mit kamera direkte til iPad'en under ferien - det kan vente til jeg kommer hjem. Jeg er også ret ligeglad med, at sætte en iPad til fjernsynet med HDMI. Der er alligevel ikke HD fladskærme i toget, flyet eller i taxaen. :P
Det er ikke for, at tage iPad'en og Apple i forsvar. Personligt synes jeg heller ikke, det er et vildt produkt. Den fører ikke meget nyt med sig. Men den løser (til rimelighed) de opgaver som en tablet, i mine øjne, skal løse...