Vildledende markedsføring eller hvad?

Diverse d.  02. februar. 2010, skrevet af Hessi
Vist: 295 gange.

Hessi

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 16:55:40
Svar/Indlæg:
1972/260
Hej

Som mange andre har jeg set reklame fra telenord hvor man kan få gratis bredbånd, men igen ligesom andre har jeg tænkt at der nok skulle være en hage ved det.

Jeg prøver at gå ind på deres side og læse lidt om det, specielt det med småt, og det lader til at det reelt nok er gratis så længe forbruget er under 1GB. Så jeg giver mig til at bestille og først i bestillingsøjeblikket bliver jeg informeret om at jeg SKAL bestille bredbåndt hos telenord først, inden jeg kan få gratis mobilt bredbånd. Dermed er det jo langt fra gatis, selvom de har en fin model der viser 0 kr. i alt (også samlede udgifter efter 6 måneder).

Er det ikke noget der skal rettes op på?

Mvh.
Hessi 🙂
Capiz

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 17:05:56
Svar/Indlæg:
1498/226
Der står jo som det første i teksten, at hvis man har bredbånd hos telenor, så kan man benytte sig af det "tilbud", som er gratis for eksisterende kunder.

Mvh
Rasmus

Hessi

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 17:13:21
Svar/Indlæg:
1972/260
#1 - Ok, hvis jeg har overset det, er det jo min fejl. 😀

EDIT: Ok, mega klovn jeg er. 🤡 Men siger de også det i deres TV-reklamer?

Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af Hessi d. 02-02-2010 17:14:52.

Johnny

Superbruger
Tilføjet:
02-02-2010 17:14:08
Svar/Indlæg:
2127/11
Imo har du sovet i timen #0. Jeg har i hvert fald ikke set en reklame for det, hvor de ikke har skrevet at man skulle ha' Telenor bredbånd for at kunne benytte sig af tilbuddet.

Men ved du hvad? Du skal afgjort ikke græde over det. Jeg tog i mod tilbuddet, og det SUTTER! Rundt omkring på nettet kan man finde en del der brokker sig over at Telenors mobile bredbånd har en lausig dækning, og det er også hvad jeg har oplevet. Mit skal returneres, da jeg alligevel ikke kan bruge det de steder jeg har behovet. Selv som gratis internet er det faktisk ikke pengene værd for mig 😛