Computergigant bryder loven (Dell)

Diverse d.  02. februar. 2010, skrevet af Shutdown
Vist: 474 gange.

Shutdown
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 19:38:02
Svar/Indlæg:
8947/160
Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
02-02-2010 19:40:06
Svar/Indlæg:
14079/622


Shutdown
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 19:50:11
Svar/Indlæg:
8947/160
Dohhhh...


NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 19:53:01
Svar/Indlæg:
23132/740
😛


bamselinen
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2010 08:36:43
Svar/Indlæg:
2145/218
Til det vil jeg sige at jeg desværre ikke kan kende det scenario, jeg købte en XPS 13 tommer som havde et defekt cd/dvd drev ved levering hvilket blev skiftet indenfor 24 timer af en tekniker som kom ud på mit arbejde.

Derefter fik jeg skiftet bundkort på maskinen hvilket også skete indenfor 24 timer efter jeg havde ringet. Til sidst røg PSU den blev sendt til mig og 1-2 dage efter havde jeg en hel ny. Så udover at maskinen var noget crap rent kvalitetsmæssigt var servicen suveræn, det skal siges jeg ikke havde købt ekstra garanti eller noget andet specielt.


MartinRos
 
Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2010 08:41:03
Svar/Indlæg:
3907/73
Har nu heller aldrig oplevet de store problemer med Dell og vi har trods alt omkring 1.000 computere fra dem.