20 år og aldrig haft kæreste :-S

Hyggehjørnet d.  02. februar. 2010, skrevet af ggf
Vist: 2670 gange.

ggf

Superbruger
Tilføjet:
02-02-2010 21:26:22
Svar/Indlæg:
102/77
Jeg er en ung mand på 20 år, der studerer. Jeg har store problemer med at knytte venskaber, og tanken om nogen sinde at få en kæreste (hvilket jeg aldrig har haft), virker som en utopi, der ligger hinsides enhver rimelig sandsynlighed.

Hvad angår venskaber, så har jeg da nogle få, og det er jeg bestemt glad for, men når jeg tænker over det, så er det aldrig mig, der har taget initiativet.

Jeg har det tit, som om den omgivende verden er langt væk fra mig, som at se gennem en omvendt kikkert. Jeg er ikke på bølgelængde med de andre på mit studie, og jeg ved ikke hvordan jeg skal komme tættere på dem. Jeg bliver vist betragtet som en fin fyr, men jeg har ikke formået at bevæge mig tættere på folk end det. Jeg mangler kort og godt det man kan kalde socialt initiativ. Jeg er bange for at være den, der tager kontakten, og foreslår et eller andet. Jeg ved udmærket at denne frygt er ganske ubegrundet, men denne - fornuftsmæssige - viden er aldeles magtesløs. Frygten findes på et sted, hvor den ikke kan nås med fornuft.

Det, der berører mig mest er kærligheden. Venner har jeg da trods alt, så hvis jeg har brug for det venner kan give, så ved jeg hvor jeg skal gå hen.
Værre er det med kærligheden. Der aner jeg virkeligt ikke hvad jeg skal gøre. Jeg ville gerne komme i gang, og komme "ind i kampen", men jeg aner ikke hvad det - helt konkret - er jeg skal gøre.

Jeg ved ikek hvad det er der gør det, men jeg har en tendens til at være genert og flov og ved ikek rigtig hvordan jeg skal tage i mod de "signaler jeg får fra pigerne 😩

Og tro mig selvtilliden er i top. Jeg er træner i fritiden ser godt ud, er med på den sidste mode osv. men ved simpelhen ikke hvordan jeg skal åbne mig op over for en pige :-S

Det er oftest sådan til fester at pigerne må tage initiativet og gå op til mig snakke med mig hive mig op til dans og sådan, så som sagt jeg er ikke grim eller noget selvtilliden er der, men hvordan svarer jeg igen? Der er f.eks. en pige som jeg har overvejet at invitete ud i snart 1 år men kan bare ikke :-S

Ja hele indlægget virker barnligt og skide åndssvagt, men måtte latså bare ud med det, i må altså undskylde at jeg poster det her.
anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 21:33:41
Svar/Indlæg:
5891/423
når du til fest, så slå dig løs, vær chamrende og spil ikke Hr. Jeg slikker dig i røven, fordi jeg ikke har andre piger. OG for guds skyld, lad være med at bruge nørde udtryk!

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af anru2007 d. 02-02-2010 21:35:13.

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 21:36:25
Svar/Indlæg:
5891/423
og vær også lidt kold overfor dem, så de begynder at åbne øjnene 😉

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 21:45:26
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Det med kæreste, skal du ikke lade dig genere af. If it ain't meant to be, it fucking ain't meant to be. Men du har jo lysten til det, så den rette skal nok dukke op.

Det lyder så fucking kliché, I know. Men tro mig, en eller anden dag, så dukker hun op.

Om så hun hedder Birthe, Beathe eller Berlingo.

Det med ikke at kunne knytte sociale bånd, er et problem de fleste kæmper med, i en eller anden forstand. Det er en del af det at være menneske, at finde sin plads i livet og "rangstigen" - so to speak.

Selv dem der virker til at være gode til det sociale, kan godt græde sig i søvn om natten, fordi de ikke føler at de har tætte bånd. Dem der har tætte bånd, kan også godt græde sig i søvn, fordi de ikke føler at de lever op til de venskaber de lever i.

Sådan er det bare.

Så længe du ikke er selvmorderisk eller depressiv, i anden forstand end at du er et nyt sted, på et vigtigt tidspunkt i dit liv, så bør du ikke bekymre dig.

Nu kender jeg dig ikke, personligt, eller erindrer at have lagt mærke til dig på forum. Men folk der er isolerede, på den ene eller den anden måde, blomstrer altid op - på et eller andet tidspunkt...

Jeg har selv en kammerat, der - ud fra din beskrivelse - godt kunne minde lidt om dig. Han boede også hjemme, i et stykke tid, hvor jeg drilagtigt plejer at sige: "Man skal være flyttet hjemmefra inden man bliver 22, ellers bliver man sær i knolden" og boy, skal jeg da ellers lige love for at han har taget revance.

I dén henseende, så er det nu mig der er den socialt retarderede.

Visse mennesker er enormt nostalgiske eller sidder fast i en tidsperiode hvor de havde det godt.

Et fint eksempel er sportsfjolset der var en populær dreng i 9. klasse, som bare aldrig rigtigt kom videre, og derfor lever i det samme lille isolerede samfund med de samme dumme dåser fra dengang.

- overfladisk sagt, naturligvis.

Prøv at fokusere på dine positive kvaliteter.

Hvis man er socialt hæmmet, af den ene eller den anden årsag, kan det godt betragtes som et minus. Men sådanne mennesker er ofte gode til at fordybe sig, og det er der altså en masse piger der tænder på.

Jeg kan ikke huske hvor jeg hørte det, men der var engang et rim der gik på: "Det er moderne at have hjerne." Sådan er der jo så meget, men hvis jeg må tillade mig at være ligefrem - så kan alle mennesker score, få en kæreste eller blive erfaringer rigere.

Vi bliver ikke født som værende eksperter i alting, og især ikke livet.

Bare tag det roligt. Lad være med at få stress på.

Tag mig som eksempel.

Straight-A student, der arbejder på fabrik og ikke engang bor sammen med sin kæreste. Mens min gymnasieklasse, allesammen, er ved at være færdige med deres uddannelse, er blevet forlovet, skal have børn og er ved at flytte i hus.

Det stressede mig, enormt meget, i rigtig lang tid. Men jeg har indset, at selv mennesker som dem - der tilsyneladende har styr på tingene - vil på et eller andet tidspunkt stoppe op og tænke: "Fuck! Tog jeg den rigtige beslutning?"

Og så er de deres ægtefælle utro, slår på deres børn eller lander i et sort hul der hedder druk.

Der er altid fejlpotentiale i det at leve, og det eneste man ikke må gøre, er at gleme sig selv.

Selvfølgelig kan man være en idiot til fester eller glemme en fødselsdag, men alt det til trods, så er der altså mennesker i denne Verden der sætter pris på en.

Om man flytter hele Verden, eller et lille sandkorn, kan være det samme.

Tag det roligt, og lad tingene ske af sig selv 🙂

JF_Fredsgaard

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 21:49:28
Svar/Indlæg:
1000/101
Det der "precious"-koncept holder kun hvis man er en tro kopi af Brad Pitt eller lign!

Et problem kan faktisk være at du selv er for fokuseret på at du skal finde en kæreste..
Min ekskæreste mødte jeg en dag jeg stod ved kassen i Brugsen, og vi var sammen i over 2,5 år, så jeg vil personligt mene at kærligheden kommer når man mindst venter det.

Det er aldrig en god idé at opsøge kærlighed, for det er ikke noget der kan tvinges frem.
Begynd at snakke med piger, og gerne flere af slagsen, for at 'få styr på dit game'..
- På den måde finder du også ud af hvilken slags piger det er du leder efter, selvom det nogen gange også kan overraske en selv. Jeg havde aldrig troet jeg skulle falde for tidligere nævnte ekskæreste, men pludselig føler man sig bare ramt.

Så igang med at snakke med piger, og når du snakker med dem skal du ikke være bange for at sige noget dumt, for så vil du ikke kunne holde en samtale kørende. Du skal selvfølgelig ikke bare plabre, men lad være at tænke for meget over hvad du siger, - på den måde giver du heller ikke pigen det rigtige billede af dig.

Håber det hjalp lidt på det 🙂

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 21:51:40
Svar/Indlæg:
7765/230
Det kommer en dag, tror ikke du skal tænke for meget på det. Jo mere det fylder og jo mere du tænker på det, des mere vil det hæmme dig..tror jeg..Der kommer en dag hvor du vil læse dette indlæg fra dig selv og få en griner over det.. Gå ud vær dig selv og åben over for de muligheder der opstår...mit bedste råd..

JF_Fredsgaard

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 21:55:10
Svar/Indlæg:
1000/101
Mens min gymnasieklasse, allesammen, er ved at være færdige med deres uddannelse, er blevet forlovet, skal have børn og er ved at flytte i hus.

Jeg var selv rigtig tæt ved at ende på det punkt, men som du siger endte jeg et sted hvor jeg tænkte meget over om det var det rigtige valg jeg havde truffet da jeg flyttede sammen med min kæreste, om det var rigtigt at springe fasen over hvor man bor alene, om det var rigtigt at flytte direkte fra sine forældre og sammen med sin kæreste, og så endda til et helt nyt sted?
- Jeg har indset nu at det var da dejligt så længe det varede, men jeg mangler bare en del af min udvikling, hvor jeg skal lære at klare mig selv 100%.

Wise words!

ggf

Superbruger
Tilføjet:
02-02-2010 21:56:45
Svar/Indlæg:
102/77
Jeg føler mig bare så "taber-agtig", men hele klassen tror bare at jeg er den der skide seje type, de rbare kan score dne ene pige efter den anden 😐 😳

Nogen af dem jeg kender som hverkan har udseende, stil whatsoever (det er ikek ondt ment,prøver ikek på at være selvglad) scor den ene pige efter den anden 😲

Tænker også lidt, at jeg må da kysse som en spasser, når jeg nu engang kommer til at kysse en pige? 🤣

Men måske har i ret. 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af ggf d. 02-02-2010 21:57:27.

JF_Fredsgaard

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:01:02
Svar/Indlæg:
1000/101
Tro mig, jeg har tænkt de same tanker.. Stod som 18-årig og havde kun været sammen med en pige i mit liv (som også kun havde været sammen med mig), og fik så en kæreste der havde været sammen med en del mere end mig.. - Tror du lige jeg frygtede for første gang vi skulle noget som helst?
Jeg havde ingen idé om hvad der var godt eller dårligt, da den eneste jeg hvade været sammen med ikke havde nogen som helst at sammenligne mig med 🙂

Når du kysser en pige, vil hun højt sandsynligt være røv ligeglad hvordan du kysser hende, hvis hun kysser dig fordi hun holder af dig.

Mit første kys var både tørt, kikset og udelukkende til at grine af når jeg tænker tilbage, men det ændrer ikke på at det var noget helt specielt, fordi jeg gjorde det med en pige der betød noget for mig. - og sådan vil du også have det når det sker 🙂

Miccim

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:01:53
Svar/Indlæg:
3233/128
Fedt med alle de:

Jeg kan ikke dit og dat tråde. Hwt er ikke et psykologforum. Hvor klogt er det lige at udbasunere sig sådan på internettet? Den menneskelige standart herinde daler sku snart til børnehave niverau..... :no:

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Miccim d. 02-02-2010 22:31:57.

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:03:52
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #7

Du må ikke føle dig som en taber, bare fordi andre mennesker kan slå følelserne fra og lade sig diktere af omverdenen.

Din reaktion er, synes jeg, meget sund, da du netop ikke bare følger strømmen og måske ender med følelserne i en blender. Sommetider, ja, så skal det til, men alting har sin tid og sit sted.

Jeg begik fejlen, da jeg flyttede sammen med min ekskæreste. En rigtig sød, dejlig, flot og enormt intelligent pige. Men vi var bare to vidt forskellige steder i vores udvikling, men fælles var, at vi slet ikke var klar til det.

Lad os bare lege, at du tager imod alle mulige afsindige "score-råd", og samler en tilfældig trunte op. Der går et stykke tid, hvor affektionen aftager, og så indser du din fejl (det er naturligvis bare en hypotese). I slår op, og du sidder og tænker: "Hva' fanden gjorde jeg forkert?" og du vil gruble over det og finde frem til årsager der er så langt fra det åbenlyse.

Nemlig at du ikke lyttede til dig selv.

Og hva' så, hvis du ikke får en kæreste inden du bliver 25 år gammel?

Jeg har en rigtig god ven der er et geni til at programmere, og det med piger - for ham - er ikke andet end: "Fuck hun er lækker!" men han tager den ikke længere. Han vejer omkring 130 kg, og nej, han er måske ikke en Brad Pitt.

Men alligevel har han taget den med ro, og hvad sker der?

I løbet af aftenen sidder han og forklarer hvad en internetprotokol er (eller what-ever, for jeg fatter heller ikke halvdelen af de ord han siger, ud over "skål" og "skal jeg gi' en øl?") til en eller anden supersød pige, der bare synes at han er noget af det mest nuttede der findes.

Hans manglende selvtillid gør, at han så nok ikke tør at tage den skridtet videre og sige: "Hva'e? Skal du med hjem og prøvekøre 130 kg?" - eller hvad man nu siger, fordi han ikke føler at han kan leve op til idealet om en "god scoring".

Det er så fjollet, for jeg har tit siddet og betragtet ham i sådanne situationer, og han har dem i sin hule hånd - på samme måde som ham den stammende jordbærhjelm fra 'Pearl Harbor'.

Fuck it.

En eller anden dag, så er der en pige der siger til ham: "Hør nu her fætter Fjols. Skal vi snave eller hvad?" 😉

-> #9

Jamen, hvis du føler dig for voksen til at deltage, skal det da stå dig så uendelig frit at lade være med at svare... Eller er det umuligt at komme med andet end brok? 😎

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af NoNig d. 02-02-2010 22:06:01.

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:04:28
Svar/Indlæg:
3332/33
#9 Dine indlæg er på børnehave niveau.

Manden tager jo et seriøst emne op, som jeg tror mange lige vil lægge et øje eller to til. Hvad er der ikke relevant i det ?

De indlæg der kommer er der sikkert en masse der vil læse og så tage råd og informationer til sig, så de også kan "forbedre" sig som mennesker.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Tenkin d. 02-02-2010 22:05:39.

JF_Fredsgaard

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:09:58
Svar/Indlæg:
1000/101
For at sylte vores fordomme, så hører en tråd om manglende score-egenskaber vel til, på et 'Nørdeforum' ? 🤣

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:11:01
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #12

Jeg tror faktisk at majoriteten af HwT.dk's brugere, befinder sig i den bedre ende, hvad angår "scores" 😛

.oO( Jow jow. Så kan du jo bruge resten af aftenen på at regne dén ud 🤣 )

JF_Fredsgaard

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:11:47
Svar/Indlæg:
1000/101
You suck 😛

kasperg

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:12:19
Svar/Indlæg:
1436/25
Vågnede du bare op i morges og tænkte: I dag vil jeg sgu være et dumt svin?

I så fald så tillykke - det lykkedes 😕

ggf

Superbruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:12:25
Svar/Indlæg:
102/77
Når jeg nu tænker over det en ekstra gang, kan jeg faktisk kun give jer ret. 🙂 Tror at jeg bare vil lade det komme stille og roligt.

I skal fandme have TUSIND TAK fordi i så åbensindet gider at hjælpe, i er sgu helt i orden her på HWT 😀

JF_Fredsgaard

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:14:42
Svar/Indlæg:
1000/101
Vi er faktisk også mennesker (undtagen NoNig) 😛
- Og vi har vel allesammen nogle problemer, så hvorfor ikke på hjælp til at løse dem 🙂

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:15:58
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #15

Miccim er bare så apatisk, at det tenderer til det perverse.

Lidt som små børn der ikke får slik i supermarkedet. Lad være med at skænke dem for meget opmærksomhed, ellers bliver forældrene forlegne og efterkommer deres mindste ønske.

-> #16

Hey. Det er jo det vi er her for.

Om så det er en MC-klub, skak-klub eller et online hardware-forum. Alt kan diskuteres, inden de i forumreglerne nedsatte punkter.

More or less 🙂

Og tro mig, selvom Miccim nok ikke vil være ved, kender til eller kan stave til det, så har vi været ret langt omkring her på siden. Med "den slags" personlige emner 🙂

Det er mere og andet end bare hardware, benchmarks og nørder med små tissemænd.

Det er venner, fællesskab og nørder med små tissemænd 😉

-> #17

Yo biatch!

Vi har fået slået fast, op til flere gange, at jeg ikke bare er en spambot af fineste kaliber. Jeg er rent faktisk et menneske.

Så FU 😎 😛

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af NoNig d. 02-02-2010 22:16:43.

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:17:50
Svar/Indlæg:
7765/230
ja det er da vel mindst lige så klogt som at du udbasunerer at du er et dumt svin idag.. 😛 :yes:

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:18:54
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #19

*shh* - bare ignorér ham, så går han væk efter noget tid 😴 😀

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:23:30
Svar/Indlæg:
20170/383

Tror du vi er så heldige?? 🙂

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:25:31
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #21

Jeg ved ikke hvad/hvem du snakker om/til... hvad? 🤡 😛

JF_Fredsgaard

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:26:56
Svar/Indlæg:
1000/101
Som om en person med andre interesser end Hwt kunne få så mange posts 😲
Jeg stemmer for du er en spambot!

Who's with me ?! - op med hænderne !

Tenkin

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:27:38
Svar/Indlæg:
3332/33
#20 Jeg tror kun det holder til i morgen, eller måske et par dage.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:28:18
Svar/Indlæg:
20170/383

Den "ham" du refererer til i #20 😉

Miccim

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:29:21
Svar/Indlæg:
3233/128
Ja jeg kan tage det. 🙂

#20 jeg gider bare ikke diskutere i timevis...

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:29:46
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #23

Du taber på forhånd 😎

-> #24 + #25

Jeg aner slet ikke hvad I snakker om. Hold op med at ryge alt det brunkage 😐

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:31:43
Svar/Indlæg:
20170/383

Siger ordet "konfliktsky" dig noget ? 🤣

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:32:25
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #28

Siger ordet: "Tvangsneurose" dig noget? 😛

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:35:23
Svar/Indlæg:
20170/383

hmm.. Det er noget man putter i sovsen, ikke ?? 😉

crankyrabbit

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:38:56
Svar/Indlæg:
7765/230
kender kun dem her
http://kortlink.dk/7dxw det er vel ikke dem du taler om ?? lol: 🤣

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:39:27
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #30

Nej. Det var hende med de 7 små dværge 🙂

-> #31

*LMAO* Fuck den var go'! 🤣

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af NoNig d. 02-02-2010 22:40:58.

Fearless

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:52:53
Svar/Indlæg:
4536/104
Så slog de til igen.. Mr Nonig og mr tom.. de 2 tråd afsporere.. 😛

#0 sry men måtte bare lige ud med det.. 😉

godt at se spam mestrene slå til igen.. hehe 😀

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 22:56:50
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #33

Tom er en wannabe, sammenlignet med undertegnede. Men jeg savner godt nok nogle gode OT'ere, som ikke bare smider random OT i en tråd 😐

-> #0

Apropos. Sorry for OT 😳

anru2007

Elitebruger
Tilføjet:
02-02-2010 23:01:02
Svar/Indlæg:
5891/423
#4 nej da 🙂 det virker fint 🙂. Selvtillid og baddass atitude

Escycos

Superbruger
Tilføjet:
02-02-2010 23:10:54
Svar/Indlæg:
420/77
Vi kender det alle sammen godt. Men det bedste råd jeg vil ku give dig er simpelthen bare at snakke med det andet køn, så vil du opdage at der er nogle som du vil have det godt sammen med, og måske vil der udvikles noget der, måske ikke. Men om ikke andet vil det give noget erfaring.

Og du skal ikke gå så meget op i om du ser godt ud, eller har det "rigtige" tøj på. For du vil aldrig ku ramme alle pigers smag hvad endten det er tøj, udseende, eller væremåde osv. For de har alle sammen forskellig smag, også derfor de ender op med idioter som banker dem, er utro, og generelt bare er sørgelige udskud som f.eks folk der kommer med dårlige kommentarer...

Men så'en er det med mennesker, nogle er tabere, andre er vindere. Og vindere kan også tabe, lige såvel som selv tabere kan vinde.

Så bare ud i det og snak med dem, det værste der kan ske er at de ikke stopper med at snakke igen 😀

abou-

Superbruger
Tilføjet:
02-02-2010 23:17:01
Svar/Indlæg:
70/19
-> #0 Spørg dig selv hvorfor du ikke er på bølgelængde med dem fra dit studie. Passer i ikke sammen, er i kommet lidt skævt ind på hinanden, hvordan ser du dem? Nogen gange handler det om at finde en gruppe man passer med, og det er ikke altid nødvendigvis dem du studerer med. Fritidsinteresser kan også hjælpe, f.eks. sport eller kollegie.

En åbenbaring der har hjulpet mig er, at folk faktisk ikke er så forskellige fra dig selv. Så hvis du deler en oplevelse eller en bekymring osv. du selv har haft, så har de næsten altid noget at sige til det. En lignende oplevelse eller, bare en kommentar. Et godt råd er også små skridt! Istedet for at se på problemet som "nu skal jeg være social og ha en masse venner og kærester" så tænk på hvilket lille og konkrete skridt du kan tage.

Og så lige 2 facts:

1. Du er ikke den eneste med den slags problemer!
2. Folk ER interesserede i at lære dig at kende!

HoPLa

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2010 00:08:38
Svar/Indlæg:
338/34
#1 der er intet galt i nørdeudtryk 😛 det er overraskende mange piger der syns nørder er nuttede 😉
det fungerer hvertfald fint for mig :D

Bims

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2010 00:20:12
Svar/Indlæg:
2599/378

Fuck hvor vildt alligevel! Alle de ting du har skrevet om dig selv, hvordan du har det med det, hvordan du er som person og hvordan andre ser dig som, passer som en prik på mig!! 😲

Jeg sidder netop selv i denne situation, og ville da lige sige tak for at du tog det op her på forumet. 🙂 Og også en tak til Nonig, som alt tid er så god til at hjælpe. 😀

Jeg bruger også selv 9-12 timer om ugen nede i træningscenteret. Og det er tit der bliver kommenteret på mit udsende (på en god måde), af indvandrerne i min klasse (ved ikke hvorfor det kun er dem, det er vel bare dem som er mine bedste venner). Der er flere det også har spurgt mig til råds om piger og det med at tage dem på date! Hvor til jeg bare må sige at det ved de mere om end jeg gør... 😕

Jeg går også og tænker på at få en kæreste hele tiden, og jeg kan mærke at det er ved at gå mig på! Det begynder at gå ud over min skole, og mine venner! Jeg begynder at bliver mere ligeglad med det hele. Jeg lyver for mine forældre og stjæler deres bil at køre i skole i, også selv jeg kun er 17...

Jeg tror min primær grund til at jeg ikke møder nogen, er nok bare... at jeg ikke møder nogle!! Jeg er ikke den type som går i byen, og jeg er alt for genert til at snakkede med en pige jeg kan lide. Der er intet problem når jeg først har lært dem lidt at kende. 😕

Men jeg føler helt klart at jeg har fået noget ud af at læse det der blev skrevet her inde. 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Bims d. 03-02-2010 00:38:58.

Nik92

Superbruger
Tilføjet:
03-02-2010 01:54:13
Svar/Indlæg:
338/59
Det er super fedt at sådanne emner kommer op og der kommer gode råd. JEg har en hel del erfaring med ikke helt at kede sin plads eller ihvertfald tænke en hel del over hvad fanden der nu skal ske/ foregår.

Det er super fedt med alle de råd der er kommet og er i samme båd som dig #0 så alene skal du i hvertfald ikke føle dig :)

Døv er jeg ikke den pæneste i verden P

sirkob

Overclocker
Tilføjet:
03-02-2010 03:10:59
Svar/Indlæg:
481/1
#7 Tænker også lidt, at jeg må da kysse som en spasser, når jeg nu engang kommer til at kysse en pige?

ahh det skal nok gå!! :D

Elitesoldaten

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2010 05:17:22
Svar/Indlæg:
2038/121
Nu har jeg ikke lige læst alle 41 indlæg så bær lige over med mig når jeg siger at jeg er helt enig i hvad #3 siger.
Tag det roligt og lad naturen gå sin gang.

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2010 07:47:30
Svar/Indlæg:
2872/90
Det er godt nok nogen vilde psykologiske tråde der kommer fortiden. Den her vinter må ha ramt hårdt på nogen.. 😀

Det gælder bare om at være ligeglad. Fucker du op med en pige er der altid en ny du kan finde.. Og når nu du skriver du ser godt ud og er med på moden, så burde du jo ik ha noget problem overhovedet.

De første gange man kysser er da os vildt akavet og når man kommer lidt længere bliver det først rigtig rigtig akavart. Men sådan er det jo med alt i livet. Øvelse gør mester. 🙂

Bare husk kvinder er ik så svære igen. Det gælder bare om at få åbnet munden på dem, så skal de nok holde samtalen kørende. 🤣

Stensgaard

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2010 07:57:23
Svar/Indlæg:
2620/327
#0 Som mange andre siger, så er det bedste, du kan gøre, at tage det roligt. Prøv at nyde din status som single, du har meget frihed nu, som du vil savne, når du får en kæreste - medmindre du sørger for at nyde det nu. Som det er nu, bestemmer du selv, hvad du vil bruge tiden på. Jeg ved godt, at du gerne ville bruge den sammen med en kæreste, men så brug den sammen med vennerne i stedet. Gå til nogle koncerter med dem, kom ud og nyd livet.

Nogenlunde sådan har jeg selv gjort, og du har et stykke vej endnu, før du er mere "kikset" end mig - jeg fik min første kæreste, da jeg var 26 - og hende er jeg gift med i dag 😀

morra19

Moderator
Tilføjet:
03-02-2010 08:00:26
Svar/Indlæg:
2672/468
Jeg kan anbefale et højskoleophold - det har selv været rigtigt givende for mine sociale kompetancer. Det er dyrt, det skal siges. Men det er de fedeste 4 måneder i mit liv.

Jeg gik på www.giv.dk (Gymnastik og idrætshøjskolen ved Viborg), men der er jo mange forskellige. Hvis du er interesseret i sport, så er det i hvert fald slet ikke noget problem at være social på sådan en skole, man bliver kastet ud i alt. Det og så at 60% af eleverne er piger - Sportsinteresserede piger vel at mærke 😲

Jeg var på højskole efter gymnasiet og værnepligt, mener jeg var 21 år.

bornholm

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2010 10:10:29
Svar/Indlæg:
2958/84
#0 jeg vil forslå dig at tage det du skriver i #0 med til din læge og ta en snak med ham / hinde, så kan lægen vudere om der er brug for yderligere hjælp.

Det kunne se ud som noget der senere hen, kunne udvikle en deprasion, sider med en selv og kan se lidt af mig selv i det du skriver, så ta det alvårligt, tal med din læge og op med humøret, det er snart forår i luften, men tal med din læge. ❤

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af bornholm d. 03-02-2010 10:10:53.

tatoo1956

Overclocker
Tilføjet:
03-02-2010 10:33:02
Svar/Indlæg:
1630/101
#0 - Hvis du, ud over det med damer - føler at du fungerer så tag det roligt 😀 .
I mine 53 leveår har jeg indhentet hvad jeg savnede som helt grøn, jeg var 21 før jeg fik min første kæreste (var heldig for vi var sammen i 23 år)!!
Jeg er far til 5 pragtunger.. fordelt over 2 koner, har været gift 3 gange og nyder livet.
Tro mig, pludselig sker der noget, du opdager at kvinder er uforståelige og uforudsigelige 😛 - lev livet som du vil, jeg har altid været en enspænder, selv som soldat i udlandet men alligevel - du kommer garanteret "efter det" som jeg har gjort.

HUSK LIIGE at børnepenge ikke er billige så behold selv "ynglet" i stedet for at give dem til "eks'erne" - man scorer også fedt som "enlig Far" 😀 .
Lykke til i denne tråd.

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
03-02-2010 12:59:33
Svar/Indlæg:
2145/218
Det her er mit råd

Du har kun et liv få det bedste ud af det, der er ingen andre end dig som kan gøre det for dig, vær ærlig overfor dig selv og dine venner VÆR DIG SELV. 🙂

Ja helt ærligt det er den største kliche men det er det mest ærlige og oprigtige råd jeg kan give dig for det er kun dig selv der kan ændre noget i dig. Der er intet galt i at være genert overhovedet, kvinder i min alder finder det forfriskende hehe