#1 de to du linker til, er de mindre end den jeg har købt? De ligner hinanden 100% på billedet nemlig.
Har selv half zalman før og har aldrig været utilfreds. Derfor jeg ville have sådan en igen.
Tager lige et kig på dine temps :)
#2 Det er det underlige ved det. Den slukker ikke. Og dette er ved meget mild belastning da half life 1 overhovedet ikke tager nogle recurser fra CPU'en. Den går fra 0% til 2% på kerne #0, og så ryger den helt i vejret.
Jeg har hævet multiplier med 2. Så den køre 3Ghz istedet for 2.6Ghz. Det er en phenom 9950BE. Jeg har sat den til at køre 1.3 volt. For at spille spil overhovedet plejer jeg at sætte volt til 1.2 og sætte den på standard multiplier så den køre 2.6Ghz. Det gør jeg med AMD overdrive. Men alligevel er der godt varmet op. ca. 80 grader hvis jeg spiller half life 1 spil i mere end 10 minutter.
Det er ikke noget den altid har gjort.
Den gjorde det samme for ca. 2 måneder siden. Tog kompressoren og blæste støvet ud, og så kunne den igen holde sig på ca. 50 grader. Men der er altså slet ingen støv at se. Derfor en ny køler. Gider ikke stock mere. Vil også gerne have den til at køre lidt hurtigere.