Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2010 01:43:24
Svar/Indlæg:
4018/217
Så blev jeg færdig med Mass Effect 1. Jeg må godt nok sige at det er det bedste spil jeg nogen sinde har prøvet 😲
Lige fra starten til slutningen var jeg foldkommen opslugt. Det er jo helt vildt hvor mange valgmuligheder det spil tilbyder. Dem der har lavet mass effect må godt nok havde brugt meget tid på at lave alle de valgmuligheder spillet tilbyder. Jeg kan sige at man nok kun har spillet halvdelen af spillet når man har gennemførst det.
Det sidste leder mig hen på hvordan i har gennemført spillet.
1: Spillede du som mand eller kvinde?
2: Var du "god eller ond"?
3: Hvilken af missionerne valgte du først?
4: Hvilken person havde du sex med hvis du overhoved havde sex med nogen?
Jeg sad og var helt opslugt af spillet igår aftes da jeg kom til den der sex scene. Jeg må godt nok sige at jeg blev ret forbavset hvilket fik mig til at google det. Jeg fandt ud af at man selv kan vælge hvem man er sammen med alt efter hvordan man spiller spillet 😛
Til sidst kan jeg slutte af med hvordan jeg har valgt at spille mass effect.
1: Mand. Qick start da jeg blev i tvivl om hvad jeg skulle vælge da jeg blev præsenteret for alle de valg man skulle lave hvis man ville lave en figur fra bunden af.
2: Jeg var klart den gode. Det kan være jeg vil prøve at være lidt mere ond når jeg spiller det igen hehe 😉
3: Jeg klarede missionerne således Noveria, Feros og Virmire inden jeg begyndte at lede efter Dr. Liara T'Soni.
4: Ashley Williams
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af E2X d. 05-02-2010 02:08:42.