Jeg har selv haft en på hp, dem har jeg altid været glad for. den sidste var en 5500
Har haft 3 andre inden den.
Men de sidste 3 printer har været fra Canon.. da jeg ville prøve en printer den kunne printe på printbare skiver
Og hvis du tænker,, han har da godt haft mange printere, kan jeg kun sige ja..
7 stk på 10 år..
Grunden til jeg skiftede til canon var at de er billigere at fylde farve på, hvis man printer meget, da der er stor mulighed for uorginale patroner. De fleste canon printere i ok kvalitet og pris klasse, køre med seperate patroner
Den første jeg havde var en pixma ip4200, den døde fordi jeg printede for lidt i farve.. Den havde jo fast printerhoved..
Så blev det til en pixma ip 3300, døde af samme fejl,, ja, eller min fejl,, havde godt nok sagt til mig selv, at selvom jeg ikke skulle printe i farve i et stykke tid, ville jeg en gang om måneden printe lidt farve, bare for at holde liv i den,, men skulle flytte, og der gik 5 måneder, hvor den ikke var stillet op,, = død..
Kunne godt få liv i den igen.. i sort.. og alle farver, men printede man et billed, blev det nu med striber..
Og nu har jeg en pixma MP 640, Sådan en alt i en, som er virkelig lækker,, trådløs og det hele. og alle pengene værd..
Skal som sagt bare huske at bruge den, med jævne mellem rum..
Men hvorfor dog blive ved med at købe canon, når de ikke holde for mig.. tja.. kan godt lide deres softvare, og at de kan printe direkte på cd/dvd skiver,, ser jo nice ud..
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af sesam d. 07-02-2010 20:15:21.