#1 og andre - Hvordan lyder det her? Det er til Admire support (service-centret, forhandleren har kun været "formidler")
Hej ... ,
Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg er ellers rigtig glad for min netbook og har brugt den med glæde og omhu, og blev virkelig ked af at den efter den blev defekt og skulle repareres da jeg så skulle undvære den. Men efter en ganske god behandling over mail får jeg jo at vide, på skrift, at batteriet er defekt og bliver udskiftet og jeg venter tålmodigt eftersom jeg netop har fået en rigtig fin behandling.
Og så, efter en lille uges tid, vender sagen pludselig til at jeg ikke får min bærbar repareret, hvilket jeg jo ellers fik at vide at den ville blive. Men jeg får denne gang at vide at det er en slidtage del, som kun har 1 års reklamation, selvom fejlen slet ikke er et sædvanligt tegn på slid, men nærmere fabrikationsfejl. Den vil jo slet ikke lades, og som sagt fra det ene øjeblik til det andet . Jeg håber at i vil forstå at problemet ikke er er opstået af slidtage eller fejlbrug og efterleve udsagnet om at bærbaren ville blive repareret.
Jeg har virkelig været glad for min netbook og den service der har fulgt med og håber i vil gøre en engang yderst tilfreds MSI-kunde glad igen.
Mvh.
...
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Hessi d. 09-02-2010 17:23:00.