ROCCAT Valo :O

Diverse d.  09. februar. 2010, skrevet af QwQ
Vist: 404 gange.

QwQ

Superbruger
Tilføjet:
09-02-2010 22:58:57
Svar/Indlæg:
160/35
Hej htw'ere :)

jeg sidder med et problem med et nyt roccat valo i hånden og æger mig virkelit megt. Mit problem er at tasteturet ike skriver når jeg trykkerp å tasterne. sm i tydelit kan se i her følger det overhovdet ikke ordenlit md og skriver ike det jege gerne vil have den til at skrive.

jeg har prøvet:
opdatere firmware
skreve til occat - venter på svar
genintallere driveren

når jeg gernstarter computeren sås ker der noget! Nemlig det at den fungere fuldstændigt perfekt. men efter en times tid eller to så behynger det at halte efter og efter en 3 timer så ser der sådan her ud som jeg skriver.

Vi lgerne have jer til at jælpe mig med hvad der kunne ære galt.

evt nogen roccat valo brugere her som har oplevet noget lignene eler sm IKE har opleet det. Selfølgelig vl jeg ikke afvise at nogle FÅ af tastefejlene er fordi je skal vende mig tl det nye men MANGE - NÆSTEN ALLE er odi at tasteturet ikke fatter en skid.
Anonym20180621

Superbruger
Tilføjet:
09-02-2010 23:29:44
Svar/Indlæg:
438/15
Smid det dog tilbage til forhandleren og få et nyt - der er ikke grund til at spilde tid på en tydeligvis deffekt vare. 😐

QwQ

Superbruger
Tilføjet:
09-02-2010 23:53:55
Svar/Indlæg:
160/35
1# Nej men vil gerne bruge tiden på at undersøge om det er keyboardet der er noget galt i da det lige så godt kan være en konflikt mellem noget software som køre på min computer og keyboardets software. - Hvis det er en general fejl at det fx på win7 som jeg kører er sådan så gider jeg heller ikke spilde tid med at sende det ind og så få et nyt tilbage igen og så med ny fejl.

Ps, grunden til at det skriver normalt er pga. genstart.

Hediki

Elitebruger
Tilføjet:
10-02-2010 00:01:37
Svar/Indlæg:
1726/49
prøvet andre USB porte ? har du sikkert, men ville lige spørge alligevel 🙂

Peterlh

Overclocker
Tilføjet:
10-02-2010 07:21:37
Svar/Indlæg:
449/19
Jeg har ikke selv et Valo tastatur, men jeg har læst at det er et problem der kommer ved nogle bestemte bundkort.
Den eneste løsning er så vidt jeg ved at tage det ud af USB porten og sætte den i igen, imens computeren kører.
Ellers kan du jo selvfølgelig sende det tilbage, og købe V2 modellen når den kommer på markedet.

QwQ

Superbruger
Tilføjet:
10-02-2010 14:22:23
Svar/Indlæg:
160/35
3# ja men tak alligevel :)

4# Okay, men er selv bange for at der går tid før V2 kommer. Har fået fortalt af folk der har skrevet derind at de ikke kan finde fejlen på keyboardet omkring lys så der går nok noget tid + jeg sidder og mangler et gamer keyboard så.. :) Den løsning med at tage det ind og ud af usb, skulle det så virke helt? Eller går den så i ged efter en time eller to? eller er det noget man skal gøre hver gang man genstarter? fordi det er da noget juks så :p...men tak for svaret :)

Håber der er flere der kan hjælpe mig :)

G34R

Elitebruger
Tilføjet:
10-02-2010 15:02:38
Svar/Indlæg:
385/11
Du kunne jo så tage tastaturet ud når det ikke funker, og sætte det i igen? 🙂

QwQ

Superbruger
Tilføjet:
10-02-2010 17:50:25
Svar/Indlæg:
160/35
Det er også det jeg gør. men det er stadig edren at skulle ned o kravle hver gang.