Elitebruger
Tilføjet:
10-02-2010 15:08:00
Svar/Indlæg:
5750/124
Hej Alle sammen, her er lige en beskrivelse af en dårlig oplevelse fra min side af, fra i dag.
Here we go:
Jeg har i dag været ude i click for at få taget nyt billed til mit trailer kørekort, da det andet blev afvist, og jeg blev garanteret af dem dengang at jeg uden problemer ville kunne få taget et nyt, hvis det jeg fik taget blev afvist. Jeg var sågar inde i går for at spørge om det var noget de holdt ved, hvilket svaret til var "selvfølgelig, hvis billedet ikke er accepteret, så er det vores skyld og det skal du selvfølgelig ikke betale for". Jeg kommer så ind i dag med de resterende billeder for netop at få taget nogle nye. I dag var det så chefen selv der betjente mig, han siger også at jeg uden problemer kan få taget et nyt når nu det er deres fejl, og jeg giver ham selvfølgelig de resterende billeder så han kan se dem. At manden så siger at det ikke kan have været dem der havde taget billedet, fordi det er taget med noget andet papir, og de kun bruger Sony og altid har gjort det.
Billedet er godt nok af lidt ældre dato, og er derfor selvfølgelig ikke under 14 dage, som han siger de skal være, hvilket jeg ikke havde fået oplyst før. Dertil skal det så lige siges, at jeg intet forstår af det, for når billedet tages til kørekort, så skal det jo afleveres sammen med en lægeerklæring, og chefen selv må være lidt langt fra virkeligheden, hvis han tror at alle lægeerklæringer er godkendt inden for 14 dage, hvilket slet og ret ikke er tilfældet. Min lægeerklæring blev godkendt efter 3 uger, hvilket ville forlade mig uden chance for at få et nyt, hvis jeg kun har 14 dage til at få det at vide.
Jeg har så i dag været inde hos Chris holm i Odense City i stedet, få taget nogle nye billeder, og håber på de bliver godkendt når jeg skal afsted til køreprøve fredag.
Det jeg prøver på at opnå med denne tråd er at vise at Click i Odense, og vist nok også resten af Fyn har samme ejer, ikke altid udviser retfærdighed i deres kundeservice, og eventuelt heller ikke har kendskab til købeloven, hvor der gives 24 måneders reklamationsret, og det her må jo netop være noget jeg ikke kan have skylden for, da jeg ikke kan ændre på et billed må det være en fejl fra den dag billedet blev taget.
Det skal lige tilskrives at jeg havde tænkt mig at jeg ville handle kommende fotoudstyr hos dem, men det gør jeg ikke lige i nærmeste fremtid, når det er chefen selv der behandler deres kunder på en sådan måde. Jeg handler nok på nettet næstegang jeg skal have noget udstyr, som nok bliver en sigma Linse til mit Olympus E-520.
Er der andre end mig der har oplevet dårlig behandling hos dem, eller andre fotobutikker / kæder, så sig frem, så vi kan få klarlagt hvor problemerne er i landet.
Hilsen: 1EaR