Nu er det sådan at jeg er lige ved at flytte, og hvis jeg fortsætter med at have et strømforbrug som jeg har pt. så nærmer jeg mig en grænse, hvor vand, varme og el, når et forbrug der sammen med huslejen gør at der er lidt for få penge til rådighed til sjov eller nyt indkøb af grafikkort... nyt SSD eller? osv. så ... nu har jeg også lige købt kølefryseskab, og der var det da et must, at det var med A+ i strømforbrug, men det var da fristende at købe et pisselækkert skab, som var gigastort, men jeg bor selv, så det er knap nødvendigt, og derfor prioriterede jeg et køleskab der bruger ca. 220KWh, fremfor nogle superlækre skabe der bruger 280 eller 320 KWh. Begynder man at lægge alle synderne sammen, render det op, så jeg har da heller ikke oc'et min Nehalem for tiden, den kører med alle strømsparemodes "enabled". Bruger pt. 290W (inkl. skærm og moddet DDC->18W) mens der spilles MW2. Og det er da ret pænt, men nu kører jeg også kun i 1152x864 (pga. min CRT-skærm) med alt lir på. Når jeg skal have full-hd til PC'en, skal det selvf. være en 23" LCD af en art, som ikke bruger mere end min CRT (64W). Sjovt nok er det forbrug egentligt ret konstant på CRT'en.
30W ekstra på et plasma-tv? altså 150W? så er jeg solgt, hvis det da ikke brummer. Hvad er det for et?