Hvilken Gps?

Diverse d.  10. februar. 2010, skrevet af Molo
Vist: 208 gange.

Molo

Superbruger
Tilføjet:
10-02-2010 22:25:08
Svar/Indlæg:
445/105
Jeg er i gang med at lede efter en Gps til min mor 🙂 Men ved ikk helt præcis hvilken en som vil passe til hendes behov.. Jeg har læst meget om at Garmin og Tomtom er et godt Gps, har også læst lidt om Mio og har læst mig frem til at det er et okey Gps, men er lidt længe om at finde Gps signal 😐 ..
Hun skal ikke bruge den så meget, hun skal ikke kører i udlandet, kun i Danmark..
Hun har Aldrig brugt Gps før, så den skal være brugvenlig 🙂 .. Vi begge to var ude og prøve nogle Gps'er idag, og fandt ud af at, Garmin var mest brugvenlig end Tomtom var, når det gal instastning af adresser, når man instastet en adresse på Garmin, jeg skrev bare par bogstaver af min mors adresse, så fandt den det med det samme 😀 Der blev jeg overrasket, men Tomtom var lidt længer om at finde ud af det og man skulle selv vælge adressen, før den gik videre.. Mio fik jeg ikk rigtig afprøvet..

Hendes budget er maks 1.000kr. ..

Skærm str. skal være mindst 4.3"
Hun vil ikke købe over nettet, så skal være hos forhandler..

Morten Loose
Fluz

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2010 02:24:46
Svar/Indlæg:
525/68
Vælg ganske enkelt bare den Garmin. Ingen problemer der - har personligt gode erfaringer med Garmin. Prøvet forskellige af deres modeller i gennem et par år efterhånden.

Desuden har Garmin rigtig god service, i hvert fald kun hvad jeg har oplevet.

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Fluz d. 11-02-2010 02:25:26.

Riis

Elitebruger
Tilføjet:
11-02-2010 04:15:31
Svar/Indlæg:
4657/53
Garmin samt en lifttime update pakke. den koster ca 800kr .
Så kan din mor update kort i den så længe hun ejer den /har den.
Med de andre ( tomtom osv) koster det typisk 500kr om året for og update.