Superbruger
Tilføjet:
13-02-2010 09:18:47
Svar/Indlæg:
4/2
Hey folks, har lige fået opgrad. mit gfx. til et nyt 5870 - se profil.
Min maskine har kørt flere år rock-stable med min Q6600 2,4@3,0 - samme MB, RAM, diske, strøm etc. - jeg har kun opgrad. gfx., fordi mit oprindelige gfx.kort fra da jeg lavede maskinen - 9800 Gtx, stod af. Har indtil jeg modtog mit 5870 kørt med et lånt X1800 problemfrit.
Er i tvivl om min strømforsyning er i underkanten - Corsair 520W - der gør at maskinen pludselig går i sort - om jeg skal give mere strøm til CPU, MB - eller om det er driver el. kompatibilitets-issue?! Har hentet den seneste Catalyst - 10.1. Men som sagt, strømfors. har godt kunne trække samme setup med et 9800 Gtx.
Det lykkedes mig at køre en 3D Mark et par gange igår, men derefter blev maskinen ustabil, hvorefter jeg enten må resette el. slukke. Har rigeligt med luftkøling + kabinettet har stået åbent, så det burde ikke være varme.
Har ikke justeret på volten endnu - har oprindeligt kun været nødvendigt at give RAM'mene ekstra, men hvis nogen af jer har en ide om hvad det kan være - eller har været samme tur igennem, hører jeg meget gerne fra jer. På forhånd tak.
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af niq d. 13-02-2010 21:29:24.