Komplett Service

Diverse d.  13. februar. 2010, skrevet af hvalen
Vist: 654 gange.

hvalen

Superbruger
Tilføjet:
13-02-2010 14:49:42
Svar/Indlæg:
51/7
Nogle gange sker der jo fejl og jeg fandt en handel som nok var for god.

Komplett havde et MSi Eclipse SLI, x58 Demo til 1.387,50 inkl porto.
Jeg gik ud fra det var en brugt demo, men jeg var ligeglad da der jo er garanti på stadigvæk. Uheldigvis kom der kun et nyt bundkort uden nogen former for tilbehør og lyd og det kunne jeg ikke bruge, gad ikke fedte rundt med det.

Normalt står det på demo siden hvis det kun er bundkort. Men det forklare nok den lave pris.

Jeg ringede til dem og da jeg gerne ville have et Gigabyte GA-X58A-UD3R, X58 i stedet får jeg det uden merpris. Det er ikke samme kvalitet men jeg er godt tilfreds alligevel med indbygget usb 3.0 ser jeg også muligheder i dette kort som også understøtter sli og crossfire. Men kortet er så nyt der ikke er nogen anmeldelser endnu. Men Gigabyte plejer at være godt :) Men nok et klart minus til Gigabytes køler løsning som er ringere i den billigere model.

Kan kun sige service var i top , men igen det var jo også dem som gav forkerte oplysninger på hjemmesiden.

Eneste minus er jeg ikke kan samle mit nye system da jeg jo mangler en væsentlig detalje nemlig bundkortet men næste uge :) Men det er dejligt at man bliver taget alvorligt som kunde og ikke skal til at kæmpe en kamp med forretningen.

Andre som har godt eller skidt om online forhandlere?

Nu har jeg redigeret indlægget mange gange, skal vist til at have nyt tastatur det må være det som fejler 😎

Tråden blev redigeret 4 gange, sidst af hvalen d. 13-02-2010 15:14:59.
MADZ

Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2010 14:55:41
Svar/Indlæg:
2602/173

Det er da bare en lækker oplevelse, jeg bliver altid så glad af den slags.

Jeg har lige kontaktet Noctua pga. jeg mangler et AM2-kit til min Noctua køler, som jeg har smidt væk .. og de sender et nyt til mig, helt gratis. Det er fandeme bare iorden!

kasperg

Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2010 15:53:34
Svar/Indlæg:
1436/25

Mener da at de plejer at skrive at deres demovare som f.eks. bundkort og grafikkort leveres uden tilbehør som f.eks. I/O skjold, kabler og lignende.

Ofte er disse genstande dog med selvom der står at de ikke er.

Men super service af Komplett.

hvalen

Superbruger
Tilføjet:
13-02-2010 16:05:26
Svar/Indlæg:
51/7

Jeg havde kigget et stykke tid, det pleje nemlig at stå hvis de leveres uden, men ved MSI stod der det var en meget slidt kasse, det var det eneste derfor antog jeg dette var en brugt demo.

(FIH)

Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2010 16:16:11
Svar/Indlæg:
2687/71
#1 jeg tænkte nok de ville sende dig et nyt sæt, plejer de at gøre for det meste 😉

#0 fed oplevelse, komplett har altid været gode overfor deres kunder imo

Zero-X

Nørd
Tilføjet:
13-02-2010 16:37:17
Svar/Indlæg:
163/4
har også lige haft en god oplevelse med dem ang et logitech gaming keyboard som skulle byttes, da det havde et fejlmonteret lcd display. de afsendte det nye samme dag som de modtog det gamle. så det er ikke sidste gang jeg handler der 🙂

MadsH

Elitebruger
Tilføjet:
13-02-2010 16:48:20
Svar/Indlæg:
1915/57
Jeg købte en samsung fullHD skærm hos dem (også demo) da den så kom frem var den smadret i rammen. Så ringede jeg til dem og de sagde at de bare ville sende en ny skærm og det skulle jeg bare betragte som en service fra deres side af,de ville jo gerne beholde mig som kunde. Jeg blev jo super glad og oprettede RMA og sendte tilbage og et par dage efter stod pengene på min konto.

Det var lidt mærkeligt da de jo lovede mig en ny skærm.Så jeg ringede til dem igen og fik fat i en anden som sagde at jeg IKKE fik en ny skærm. Hmm. Ved godt at det næsten er for godt til at være sandt men jeg blev lidt skuffet da jeg jo havde fået af vide jeg ville få en ny. Sååå der har nok været lidt kommunikations brist internt hos komplett. Men summa summarum,så fik jeg mine penge tilbage uden bøvl og jeg handler stadig hos Komplett 🙂