Meget simpelt, jeg kan simpelthen ikke få mit grafikkort ud. Det sidder fast nede ved den ting som man skal tryk ned på. Jeg har trykket den ned og nu er den trykket helt ned så jeg ikke kan få den tilbage op.
øhh, det forstod jeg ikke helt? den klips du skal trykke på for at tage det ud af pci-e/agp porten har du så trykket på, og "hevet i GFX'et så nu sidder klipsen fast så du ikke kan få GFX'et ordentligt ned i porten igen? samtidig med at du ikke kan få det ud? Er det rigtigt forstået?
Altså, jeg skruede skruen af først som sidder ude i siden, så trykkede jeg ned på klipsen og forsøgte så at hive, men den giver sig ikke selvom den klips er trykket helt ned. det kan godt sættes ned igen men den klips sidder låst fast ligner det.
Yes... kald mig dum, jeg brugte lidt kræfter og nu har jeg så revet klipsen af. Kan se at jeg havde trykket den for langt ned så den havde jammet sig fast omme bag grafikkortet.
Gør denne klips andet end at holde kortet fast? er det en port? Muligt at få den fixet anden vejs end at skulle købe et nyt bundkort?
Du kan sagtens montere gfx alligevel, den "klips" er kun i vejen alligevel. Så længe kortet er trykket ordentligt ned i bund og skruen er strammet sidder kortet fint fast.