Model: Alienware OptXT AW2310 23"
Humør: 😀
Plusser: God størrelse, ikke for stor ikke for lille, god opløsning 1920x1080, 120hz!, fantastisk billede(tidligere skærm var samsung 245b+, som også var en rigtig fed skærm, men syntes faktisk den her har bedre billede) kan både dreje, vippes, hæves, og sænkes. Super hurtig, oplever ingen ghosting eller lignende, selv i hurtige fps spil som kommer over de 120fps, hvor man kunne frygte ghosting eller terring, men intet af det har jeg lagt mærke til. bygge kvaliteten er i top, metal fod / "hals" med plastik cover, touch knapper, både power og menu knapper.
Minuser: Prisen.. 3.949,00, den er "langsom" om at vågne fra sleep mode, fx i sammenligning med min tidligere samsung p245b+, som registerede lige så snart bootskærmen kom frem, og viste billedet med det samme, hvorimod den her først "tænder" når jeg faktisk er forbi boot skærmen, og får først billede på når jeg er ved menuen hvor jeg kan ændre mit onboard raid. Selve skærmen er selfølgelig flad, men foden går et godt stykke bagud, ca 15 cm, så den kræver alligevel lidt bordplads at have stående.
Udover det, intet at sætte fingeren på.. fed skærm.