Elitebruger
Tilføjet:
14-02-2010 21:00:04
Svar/Indlæg:
1972/260
Hey dér! 😀
Jeg sidder her med min medie center som jeg selv har sammensat og det har kørt temmelig godt i et godt stykke tid.
Der har ikke rigtig været nogle problemer før i tiden, men for nogle måneder siden begyndte TV-delen at drille lidt.
Ikke alle kanaler blev genkendt ved søgning, og nogle blev slet ikke fundet. Når jeg så henter program guiden er den også fyldt med Unknown Channels og NOT AVAILABLE programmer. Vi snakker om TV3 og TV3+ og Kanal 4 og 5 og 6 osv.... Discovery også. National Geographic er en af dem der slet ikke blev fundet.
Jeg prøvede derefter selv at navngive kanalerne og prøvede igen at hente program guiden, men med samme resultat. Kunne ikke tilføje de manglende kanaler, nok fordi jeg ikke ved hvordan.
Mit setup ser således ud.
ASRock 4CoreDual SATA-II bundkort (Eller hvad den nu hedder 😀).
Intel Core 2 Duo E6400 2.13 Ghz 2MB Cache processor.
2 x 1 GB DDR-II PC5400 667Mhz. RAM i dual channel
ASUS GeForce 9800 GT 512 MB DDR3 grafikkort.
Hauppauge WinTV-PVR-500 MCE tv-tuner kort.
HDA X-Plosion 7.1 lydkort.
Linksys 54Mbit./s. Wireless-G netkort.
Western Digital 400GB harddisk drev.
Light-on DVD-RW drev.
Light-on Blu-Ray rom/DVD-RW drev.
North-Q 450Watt strømforsyning.
Microsoft Media Center Remote.
Windows 7 ultimate OEM operativ sytem - Har også prøvet med Windows XP Professionel MCE2005 OEM og Windows Vista Ultimate OEM, alt sammen med samme problem.
CyberLink PowerDVD v.9.0.2115 DVD/Blu-Ray afspiller software.
Jeg er medlem af Århus antenneforening og modtager analog signal gennem dem, fra Stofa.
Please help me... Jeg vil gerne have alle mine kanaler og jeg vil også gerne have en fuldt funktionel program guide. Er der nogen der har forslag?
Mange tak.
Mvh.
Hessi 🙂