Som supplement til mit tidligere indlæg, er det nok det som man vil kalde "vejledende" og ikke vildledende priser, for ja, konkurrencen er hård, og det presser virkelig priserne. Jeg har selv en kunde for tiden, som virkelig ville spare, men gerne have et cms system, og vi blev enige om en pris, og så sagde jeg, sådan ligger landet mht. "design og opsætning", og vi blev enige om et kompromis. Det blev det halve af hvad et andet firma havde givet tilbud på, men så kom han også til at undvære cms systemet, og han får så noget mere support fra mig af iht. den hjemmeside jeg laver for ham. (samtidig med at jeg skal købe varer for pengene jeg får hos ham, men jeg står og gerne vil opgradere lidt, så det er perfekt for begge parter her)
Men det er virkelig mange faktorer der spiller ind, og det skal virkelig være billigt idag.
Så ja, man kommer nok aldrig til at få den pris for det, som man "burde".
Men prøv at tage en dialog og sørg for g*** skyld at få en "kontrakt" på dit kommende projekt. De vil jo have det så billigt som muligt, og så er det altså rarest at have en kontrakt at læne sig op af.
Knæk og bræk med dit projekt 🙂
Mvh
Rasmus