Fra Outlook til Live Mails?

Software d.  15. februar. 2010, skrevet af speed six
Vist: 1294 gange.

speed

Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2010 17:02:37
Svar/Indlæg:
786/83
Er der mulighed for at eksportere alle sine mails fra Outlook til Windows Live Mail?

Jeg synes ikke, at der er en importfunktion i Windows Live Mail.

På forhånd tak.

/Henrik
FSP

Superbruger
Tilføjet:
15-02-2010 17:40:52
Svar/Indlæg:
423/28
På min Live mail brugte jeg den der er under filer - importer - meddelelser 🙂

speed

Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2010 18:11:25
Svar/Indlæg:
786/83
Hej FSP

Den funktion har jeg godt set. Der er bare ikke mulighed for at importere fra Outlook - kun fra Outlook Expres.

/Henrik

micma18

Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2010 18:14:47
Svar/Indlæg:
4120/115
Normalt, så opgradere man, og ikke nedgradere 😉

Men mener faktisk at huske fra Outlook express, at man kan importere fra "et andet mail program". Og der igennem kan man vist hente mails fra Outlook.
Med hensyn til adressebogen, så kan Outlook vist ikke eksportere direkte til visitkort filer, men et lille triks er at vedhæfte alle sine kontakter til en mail, og sende den til sig selv 😉 Så ligger de som visitkort, som du bare kan gemme, og der efter bruges i windows adressebogen.

Kalenderen tror jeg dog godt du kan glemme at få med?
Så skulle man da måske kunne synkronisere den over til sin tlf. e.lign. og synkronisere den tilbage igen ?? (har ikke prøvet det)

Men der er ingen tvivl om at Outlook er det langt overlegende program i den sammenhænge, og tillader langt bedre opgraderings muligheder, til nyere versioner af outlook. Så det var måske værd at overveje at købe en rigtig outlook i stedet for?

FSP

Superbruger
Tilføjet:
15-02-2010 18:19:23
Svar/Indlæg:
423/28

Ups 😳

Det var Outlook expres jeg importerede fra 😴

speed

Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2010 18:39:05
Svar/Indlæg:
786/83

Du har ganske ret i, at der er tale om en nedgradering. Der er tale om, at min søster har købt ny computer og tillige Office til hjemmet og studiet. Der kunne ikke blive råd til en Office-pakke med Outlook.

På hendes gamle arbejdscomputer er der Outlook, og det er disse gamle mails, hun gerne vil flytte over til Windows Live Mail, som er det program, hun nu må nøjes med.

Den nemmeste løsning er nok bare at sende mails'ne til sig selv og åbne dem i Live Mail.

/Henrik