Superbruger
Tilføjet:
16-02-2010 12:13:08
Svar/Indlæg:
792/52
Hey derude.
Jeg fik i julegave af min kæreste et Gigabyte EP45-UD4LR bundkort, det var jeg egentlig meget glad for og stolt af hun selv kunne finde ud af at finde et bundkort inde på edbpriser osv.
Desværre afgik bundkortet ved døden for godt en måned siden, og blev godt nok lidt bitter da jeg hørte at hun havde købt ved Getmore.dk, jeg forklarede hende deres getmores situation, og er ret sikker på hun ikke handler der igen.
Men nu stod jeg så og skulle oprette en rma sag hos Danmarks pt. mest dårlig omtalte IT shop, og det var jeg godt nok ikke særlig tryg ved, men det kunne lade sig gøre, og efter 12 arbejdsdage, har jeg fået et splinternyt bundkort tilbage, det gik egentlig smertefrit, men jeg vil ikke handle der igen uanset. Jeg føler mig bare ret heldig.
Så ville egentlig bare lige fortælle min lille historie om at det KAN lade sig gøre at få en rma sag igennem Getmore gennemført, men der findes jo altid solskinshistorier. Vil dog stadig understrege at jeg ikke vil anbefale butikken da deres kundeservice stadig stinker. der gik 10 arbejdsdage før de havde registreret min pakke i deres RMA system, derefter er det så gået stærkt.
Mvh. Spagme