Så fik jeg endelig tid og energi til at kunne fortsætte med mit mod 😀
Da jeg ikke må linke til min Workog længere, kan jeg kun fortælle jer at den ligger på forumet på OCTeamdenmark.dk under casemod, eller i kan google Projekt Wave på dansk, og så kommer den frem igen :)
Tidsplanen er så hurtig som muligt, uden at kvaliteten bliver forringet pga det, der er jo også alle de andre ting er skal passe derhjemme 😕
For at gøre det nemmere for alle, skriver jeg også her i top tråden dato for seneste update 🙂
Sidste update d. 27-03-2011
Sponsor på projektet:
Tråden blev redigeret 37 gange, sidst af Vaptor-x d. 27-03-2011 21:58:02.
okay altid nice at folk fremviser deres projekt, så du skal have en 360 radiator samt en 120 radiator, hvad pumpe skal du bruge til det,,,,og ville da også lige høre hvor du får lavet de blader,,,med bølger 🙂
Der står faktisk i teksten hvad pumper der skal bruges til det 😉 Men det bliver 2 stk Laing 10W, pladerne bliver nok skåret på Laser eller vandskære, skal lige ha nogen priser hjem på det. Radiator er købt, der kommer et par billedere af dem senere.
Tak Tak 😛 Men kommer med løbende opdateringer, så man ikke skal poste 14 dages arbejde på en gang, det er også lidt mere spændende for dem der ser med 🙂
Nu har jeg ikke lige photoshop, men ved godt det kunne laves bedre, hvis man har udstyret til det 🙂 Næste projekt kunne det nok blive en mulighed 😎
Arbejder på det når tiden er, men forsøger at få lavet så meget pladearbejde som muligt her i ferien, så der er tid til at fifle med de lidt mere Kompliserede emner, der er i projektet.
Er selv Smed 🙂 så det der skære arbejde det skal du sku have ros for, var lidt i tvivl i starten med de bølger 🙂 , men må sige at det ser nice ud gogogo
#33 Der er et billed, hvor man kan se et filter i bunden af fronten, det er der de skal suge luft ind 😉 Har testet det her for nogle uger siden, og det virker ganske fint.
#35 Min dremmel ting er en Proxxon, fik den med 5 års Garanti, i stedet for kun de 2 år på en dremmel, plus der er flere muligheder for tilkøb af ekstra udstyr :)
tror det er fordi jeg linkede til artikler om hver update 🤡 Har nu bare ligesom vaptor her, linket til workloggen. Det er blevet gjort hundrede gange før uden problemer.
Og vaptor, du ved jeg elsker dit arbejde:D Keep it up! 😎
Edit: Guess not, lige fået pm fra admin 🤣
Lad os da bare håbe de overser denne tråd så 🤡
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af p0Pe d. 10-06-2010 13:42:17.
hvornår bliver du så færdig med det projekt,,,,,,,,,,,,,,,hahaha kender det godt er selv igang, og tror jeg er nået 20% har købt en del vandkøling, venter dog med hardware når hele kabinettet er færdigt 🙂
Jep så blev mit Linnk også FJERNET 😩 Så forsøger at henvise til den på en anden måde i post #0
#42 Ja det tager sgu lidt længere tid end jeg regnede med, alt det daglige skal jo lige ordnes inden man kan lege med sin computer, som kæresten så pænt kalder det 🤣
Men kommer med en lille update imorgen, så der er lidt nyt og se på 😀
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Vaptor-x d. 10-06-2010 15:30:27.
#55 Mener du hvordan jeg har fået vandkøling på dem? Hvis det er det, så har jeg pillet køle profilet af rammene, og sat MIPS køleren på efterfølgende 🙂
Yes så blev det tid til en update, på mit fantastiske projekt 😀 Som altid kan det ses på OCteamdenmarks forum, linket må jeg ikke give jer, men i kan bare google mit mod, så kommer det frem :yes:
En lille teaser af mit nye design 🤣
Sponsors on the Wave:
Svaret blev redigeret 5 gange, sidst af Vaptor-x d. 16-03-2011 14:10:38.
Mine laser skårene plader er endelig klar 😀 Jeg har bare stillet de to plader op ad rammen, der skal stadig laves en masse M4 huller, før de sidder fast.
Men nu kan man da gøre sig et indtryk af, hvordan det kommer til at se ud i sidste ende 😳