Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2010 22:38:50
Svar/Indlæg:
5874/1287
Hej.
Jeg er en lidt ældre mand (snart 50), som har fået en iPhone 3GS 16GB. jeg har indtil nu bare brugt mit taletidskort fra min gamle mobil, men det er edderma'me dyrt, da den vil på nettet hele tiden!! Så jeg vil gerne have en form for abonnement.
Jeg har kigget på CBB-mobil og på Bibop og sammenlignet disse 2 med TDC og Telia. De 2 første er noget billigere til det jeg vil, men jeg kender _intet_ til nogen af dem. Hvordan er deres service? Oppe-tid? Dækning i DK?
Jeg ringer ikke ret meget fra den, da jeg har (næsten) gratis fastnet via fiber, lidt sms'er bliver det til, samt (har jeg fundet ud af!) en del på Internettet.
Når jeg læser/skriver emails via min iPhone, så går jeg ud fra de takseres som "data-trafik", eller?
Da mit taletidskort kræver 20,- kr pr MB var det en dyr fornøjelse at hente et "gratis" spil på 13,7MB. Så kan jeg lære at spørge ungdommen til råds, kan jeg 😳
Udover CBB og/eller BiBop, er der så evt andre selskaber der er billige mht datatrafik?
Alle gode råd modtages med kyshånd, da dette mobilos ikke er noget jeg ved ret meget om 🙂