Vudering af www.hardwaresiden.dk

Diverse d.  19. februar. 2010, skrevet af Casper Lynge
Vist: 610 gange.

Casper

Enthusiast
Tilføjet:
19-02-2010 23:02:43
Svar/Indlæg:
8/3
Hey HWT'ere jeg har for noget tid siden bedt om en vurdering af min hjemmeside (www.Hardwaresiden.dk ) og der blev smidt noget kritik og jeg fik lavet en masse om nu vil jeg gerne bede jer om det samme igen da jeg har lavet siden meget om og kunne godt bruge nogle friske øjne da jeg er ved at stier mig blind på den.. 😲

Tak på forhånd
KlintMX

Elitebruger
Tilføjet:
19-02-2010 23:41:08
Svar/Indlæg:
259/5
Fin og meget enkel side, den mangler dog noget farve - flere iøjnefaldende ting, så der er lidt tju-bang over den. Det giver lidt mere liv i siden. 😛

Rammer og links under nye artikler skal være sorte. Det ser forkert ud, at de er blå.

Ellers en super fin side, men den mangler noget go, så bliver den god. 🙂

I øvrigt, så ligger din tråd igen i køb/salg forummet. Rediger den og sæt den ind under diverse eller Soap-box. 😉

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af KlintMX d. 19-02-2010 23:52:26.

morten109

Superbruger
Tilføjet:
20-02-2010 00:16:45
Svar/Indlæg:
52/22
ser ellers godt ud, får bare en fornemmelse af at man sidder overfor et A4 ark, lidt syndt for det ser rigtig godt ud,(er det tiltænkt reklamer) en smule farver som #1 forslår.
smid nogle links ind på.

Hvad er raid?
Hvilke slags raid findes der?
Hvilken form for raid passer til mig og mine behov?
Lad os se forskellen på raid on non-raid.
Hvad skal jeg have for at kunne køre Raid(Hardware.)

ved godt man kan gå ing og læse hele artiklen, men hvorfor ikke gøre det nemmere for brugeren 😀

og så en sidste ting 😛

hvorfor ikke lave et forum ??

DanishGuy

Superbruger
Tilføjet:
20-02-2010 00:18:29
Svar/Indlæg:
743/80
Overdriv nu ikke med margin-top :D
Bedre bestemt :)

- Men nej hvor ville vi alle elske thumbnails! (selv din host ville!)

Casper

Enthusiast
Tilføjet:
20-02-2010 00:46:19
Svar/Indlæg:
8/3
Fordi jeg ikke har valgt at lave et forum, er som flg.

1: vil ikke være en konkurrent til sider såsom Tweak, HWT, Udvikleren etc.

2: med sådan en ting flg. der et ansvar for hvad folk siger og deres aktiviteter og det har jeg ikke lyst til at have på mig lige nu i hvert fald.

Men lad os nu se i fremtiden, hvad der sker.
er glad for alle de gode forslag kom gerne med flere!

morten109

Superbruger
Tilføjet:
20-02-2010 01:25:21
Svar/Indlæg:
52/22
må man spørge hvad du så vil med den ?

hvis du ikke har et forum, hvor folk kan hente info, og kommunikere sammen,så kan det være fuldstændigt lige meget.

her på hwt.dk forgår der meget andet end kun snak om hw,her er opbygget et community, og vi kan snakke om alt og hvis der er nogle der kommer i problemer, ja så hjælper vi hinanden så godt vi kan,

:1 der skal noget arbejde til 🙂

Casper

Enthusiast
Tilføjet:
20-02-2010 01:34:04
Svar/Indlæg:
8/3
Meningen med siden er at jeg vil skrive artikler og lave test af hardware, software og cms systemer what ever, ud over det vil jeg vise frem hvad jeg laver og hvad jeg kan f.eks. som webdesigner og som data tekniker (Netværk opsætning og andet godt ;)
Jeg vil gerne have at folk går ind og kigger læser artikler, læser de seneste nyheder med sitet osv.

1: Ja hvis jeg skulle konkurrere med dem skulle der noget til, men som sagt det er ikke det der er meningen med siden.

tom81

Elitebruger
Tilføjet:
20-02-2010 01:36:28
Svar/Indlæg:
20170/383

Du er ikke klar over at mange hjemmesider incl. HWT også skriver artikler om hardware og andet gøgl ?? HWT er faktisk andet end forummet 😴

Casper

Enthusiast
Tilføjet:
20-02-2010 11:38:08
Svar/Indlæg:
8/3
Self. ved jeg det men denne hjemmeside er primært for min egen skyld, for at kunne fremvise hvad jeg kan, og i øvrigt kan det godt være der er mange sider som laver hardware reviews og sådan men har aldrig set nogle men projekter såsom mit mini itx projekt, og da jeg også er roder ekstremt meget med netværk vil der også komme artikler om at sætte Virtuelle netværk op i VMware osv. (Nas server opsætning og meget andet)

Og dette er noget jeg selv synes har manglet da jeg prøvet at lære om det