Men der sker ikke noget på skærmen. Grafikkortet er et 5870. Der er 2 udgange. Der fuldte en adampter så skærm stikket kan passe. Hverken i stik 1 eller 2. Nogen der kan hjælpe mig?
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af RasmusMaler d. 20-02-2010 23:49:41.
Hvad er det præcis den gør eller ikke gør ? starter den op ? er der lys i power led på kabinettet ? kører blæserne ? bruger du VGA el. DVI udgang ? har du husket at indstille skærmen til det rigtige signal ?
Det hele virker. Ser det ud til. Men skærme opfanger ikke noget.(dioden lyser gul = ingen forbindelse) Kan da lige prøve skærm menu. Tak for i øvrigt for alt opmærksomheden. Toltalt skod med en ny computer her i Nuuk som man ikke kan få til at virke.
kik i asus manualen den side hvordan rammen skal sættes i prøv med 1 stk ram kunne forstille mig pcen ikke 2x6 ram ville starte op når du tager rammen ud kontrollere de er ens ved at kikke på, type, revsion af rammen de skal helst være ens. hvis du kommer så langt at pcen starter op med skærmbilled skal du restte cmos ,ved tage batteriet op ,og sæt det igen husk tage strømmen fra pcen det er det første du skal prøve
P6T SE 0608 BIOS 1. Improve memory compatibility 2. Support new CPU sansynlig der fejlen er du skal opdater dit bundkort til P6T SE BIOS 0804 husk at resette dit bundkort efter biosopdatering
I er sgu meget flinke, og jeg har også læst med de sidste par mdr. Men jeg faaatter ikke så af det. og slet ikke P6T SE 0608 BIOS 1. Improve memory compatibility 2. Support new CPU sansynlig der fejlen er du skal opdater dit bundkort til P6T SE BIOS 0804 husk at resette dit bundkort efter biosopdatering
Der bliver skrevet i 5# at der hænger en ventilator og dingler. 😲 Kunne det være cpu køler der er røget af? Lige meget hvad ville det nok være smart at følge op på. Hvad er det nøjagtig der hænger og "dingler".... 😉
her er enkelt ting alle kan gøre, tag dit grafikort, ud af pci soklen på bundkortet være meget forsigt der er en tap du skal trykke ned, tag grafikkortet ud og sæt det igen det kan være det har fået en rystetur under transporten
Svaret blev redigeret 2 gange, sidst af doit d. 21-02-2010 13:07:05.
Hvis I vil vide: Ringede til proconsult. Prøvede det med ram og grafikkort. Uden held. Afleverede den til Telepost, som det hedder her, for at anmelde det som transportskade. Deres Chef kommer på torsdag for at tage stilling til. Men Jeg tror jeg taber på det her. Ingen synlige skade på pc. Maks erstatning er på 2500 kr. Til afsender(?).
Nice , en anden hwt-bruger, som også er fra NUUK 🙂 🙂 Er desvære i Viborg mercantec lige, kunne elllers lyde sjovt at hjælpe for en gangs skyld. PS. Ret din gfx profil: Du skrev nvidia 5870, det er kun ati der laver den serie 😉
16776 uden moms, da vi ikke har det her. 3000 kr for at få den sendt med fly. Ingen moms er godt når man købe dvder m.m. på nettet. Men en øl koster 16,50 i Brugsen.
Hmmm.. så meget vil jeg ik give for et set-up. Hvad er hedder alle de dele du købte og hvor fra? 😐 Du kunne have spare måske 2300-2400,- hvis du valgte skibspost :yes:
#29 Tak #30 Hvis det er en transportskade skulle jeg hurtigt ned af melde den. Skulle nok lige have fået en pc-mand til at undersøge den først. Men nu har jeg indleveret den også er det for sent. Fik foriøvrigt at vide af telepost damen at det står på deres hjemmeside det med de 2500 i erstatning. Men jeg kan ikke finde det.... Kan nogle andre? www.tele.gl
hun viste mig det på posthustet hvor det stod. Så det have hun ret i. De god-tager ikke pakker man ikke kan se er ødelagte. Man kan åbenbart så godt smide med en pc, så hele lorten rasler rundt, men eftersom der ikke er banket en pæl igennem godtager de det ikke. Håber jeg en dag kan få til opgave at male for dem. Så kan jeg male alle deres vægge lysegrønne med et stref af fæces og henføre til min hjemmeside hvor det vil stå at sådan gør vi på posthuse.