Hjælp til Boxee

Hyggehjørnet d.  21. februar. 2010, skrevet af epi^zepto
Vist: 1082 gange.

epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-02-2010 14:36:14
Svar/Indlæg:
3329/182
Måske et skud i tågen, men prøver lige herinde 🙂

Sidder og roder med Boxee, det ser jo rimelig fedt ud og er opsat efter min smag, men har dog store problemer med at finde mine medie filer.

- Jeg kan sagtens se dem og afspille, hvis jeg browser efter dem.

- Tilføjer jeg en mappe under "local sources", skanner Boxee efter filerne, men selv om jeg forsøger med en mappe med kun tre filer i og intet andet - skanner Boxee i uendelighed og der kommer ikke noget.

- Jeg har læst og forstået det med navngivning af medie filerne, så det skulle ikke være noget problem.

- Jeg har fjernet "My movies, My music, My pictures", da jeg ikke bruger de mapper og jeg læste på et forum at det måske kunne hjælpe på problemet, men uden held.

Men er der noget jeg har overset? Eller bare en der kan guide lidt?
Jones9000
 
Superbruger
Tilføjet:
21-02-2010 19:58:25
Svar/Indlæg:
817/109
Boxee tager sin tid med at finde din film. har brugt boxee de sidste 3-4 uger. og har måske haft boxee åben i 8-10 timer og den har ikke fundet alle mine film endnu.. :P og dem der er blevet slettet kan stadig ses.. i alpha version ku du selv finde den og rette deres cover/navn. disse ting mangler i beta. så du må give det god tid men eller vente og fælge med i forum og se hvornår de ændre disse fejl.. ;) men lad os satse på det så bliver det være, for det er virkelig software der kan gå hen og blive VIRKELIG godt...


epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
21-02-2010 22:03:38
Svar/Indlæg:
3329/182
Hmm jeg havde den til at stå natten over, hvilket i hvert fald var 7-8 timer, men der havde den heller ikke fundet noget.

Jeg undre mig blot over at hvis jeg fjerner alle mapper den skal skanne i, at den så påstår den stadig skanner. Men det må vel være en fejl 🙂

Roddede lidt videre med XBMC som Boxee bygger på og der kan jeg nemt finde mine ting i, og det går også ret hurtigt. Den finder så godt nok ikke det hele og indekseringen er helt af helvede til 😕

Vil i grunden bare gerne have muligheden for at kunne afspille en .iso-fil direkte i programmet og det er for besværligt med Windows MCE da man skal have fat i 3. parts software, som alligevel ikke kører ordentligt.
MediaPortal syntes jeg ikke er særlig tiltalende længere. Jeg roste det til skyerne i en test jeg skrev her på hwt for nogle år siden, hvor det virkelig var genialt, men i dag syntes jeg kun det er godt til hvis man vil se TV.

Men jeg må jo prøve at lade den tygge igennem i et par dage og se om der dukker noget op - syntes bare det virker mærkeligt når XBMC finder tingene lige med det samme.