Superbruger
Tilføjet:
21-02-2010 20:22:00
Svar/Indlæg:
421/101
Nå så fik jeg sendt en radiator afsted, da der blev budt på den, det er så også fint nok, han fik da også lige 2 fittings med som bonus 🙂
jeg opdagede så at han ikke havde sat penge ind, og skrev til ham, og han sagde at det kunne han ikke forstå, fair nok alle kan tage fejl, han sagde så han ville smide dem ind næste dag, da han ville i banken,,,,(han sagde godt nok han ville sende et screenshot,,det vil sige at han har netbank, hvad skulle han så i banken efter,,,,,)
han skriver så igen at han ville sætte dem ind, og hvis der ikke var komme penge ville han sende igen om en uge,,,, 😴 jeg tænker hvad sker der,,,,og blev rimelig sur,,,jeg skriver meget kort og jeg tænker at der er noget galt han må være en dreng på 15 som ikke ved hvordan man handler,,,,
jeg prøver så han få hans nummer uden held, men har hans adresse og billede,,,,jeg går ind på de gule sider og finder et nummer ringer så,,,,får så fat i hans mor hahahha tænkte det nok,,,,,jeg skriver så igen og siger om jeg kan få hans nummer,,,,han giver så et forkert hahaha,,,knægt,,,jeg ringer så igen på det andet nummer og får fat i ham,,,han siger så at det ikke var hans skyld og at jeg måtte til den 1 idiot,,,,,der havde jeg lyst til at tage hjem til ham og tage den radiator og smide den op i røven på ham,,,og ikke nok med det så havde han sat de fittings til salg herinde,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ja sådan kan det jo gå, må nok hellere tage nogle forholds regler næste gang man handler, selv om de andre 5 jeg handlede betalte som man nu gør og skal,,,,,,,når håber i har haft et god weekend 🙂
Tråden blev redigeret 2 gange, sidst af vandmanden d. 21-02-2010 21:52:41.