Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2010 15:37:32
Svar/Indlæg:
812/133
Hej,
Jeg er som mange andre vild med at fotografer og redigere billeder!
Jeg vil gerne begynde at gå lidt mere seriøst til den, og har overvejet at skaffe mig en bærbar som jeg kan have med mig!
Flere siger at jeg får ikke noget bedre end Mac til at redigere billeder, hvorfor? hvad er der galt med en alm bærbar pc ?
Ud fra spec ser det ud til at man får langt mere for sine penge ved en alm bærbar pc!
Ved bare ikke en skid om Mac, vil det være nemt for en pc mand at går over til at bruge Mac ved siden af pc ? og hvad kan jeg på en mac udover fotoredigering og surfe nettet, kan man installere 3 Modem?? kan man bruge messenger? hvordan er filestrukturen på en mac?? vil jeg kunne tilgå netværks share til min Qnap server hvor alle mine billeder ligger?? skal man installere itunes eller kan man installeres winamp?? eller ligende ??
Kan man selv skifte hdd ud på en mac ?? her tænker jeg på hvis jeg ønsker at installere en SSD i stedet ??
Er der indbygget brænder i en mac ??
Jeg har pt en vild stationær pc, som jeg bruger til at redigere billeder, jeg har photoshop CS4, det koster vist omkring 10k, og hvis jeg skal have mac skal jeg vel ud og invester i en photoshop mere ik ?
Jeg er helt rundtosset!