W7 problemer

Software d.  23. februar. 2010, skrevet af Lando
Vist: 492 gange.

Lando

Enthusiast
Tilføjet:
23-02-2010 19:17:20
Svar/Indlæg:
1/1
Hej.
Jeg har 2 problemer med mit ny installeret windows 7.
1:
Når jeg spiller fx Battlefield, begynder spillet at hakke efter 2-10 spil. Efter ½ minuts hakken ca., går hele computeren i dvale. Problemet er pludselig opstået, men det kørte bare før, uden nogle problemer! Jeg har forsøgt at sætte grafik helt ned, men uden held. Hvad skal jeg gøre?

2:
Hvis jeg sidder på nettet og MSN med strømstik i, og pludselig tager det ud, begynder computeren at skabe sig helt vildt! Den hakker i mange minutter og bruger 100% af CPU'ens krafter. Jeg bliver nødt til at genstarte hver gang, da den bare bliver ved. Jeg har lavet det således, at når den er tilsluttet strøm er den på funktionen Høj Ydeevne, og når den kører på batteri er den på Strømbesparelse. Hvad skal jeg gøre?

Håber I kan hjælpe :)
187man

Elitebruger
Tilføjet:
23-02-2010 19:55:55
Svar/Indlæg:
3340/386
Går stærkt ud fra dit hardware er en bærbar.... fordi hvis du tog strømmen fra en stationær ville dens sku ik nå at skabe sig sådan.

Skriv venligst dit hardware fabrikant+model, hvis du vil have bedre hjælp 😉

penol

Superbruger
Tilføjet:
23-02-2010 21:08:16
Svar/Indlæg:
570/21
Ja lidt info om hardware ville hjælpe. Velkommen til forøvrigt. 🙂

Lando

Enthusiast
Tilføjet:
01-03-2010 16:25:30
Svar/Indlæg:
1/1
Tak skal I have :). Sorry forsinkelsen af svaret :).
Jeg har netop formateret min computer, som for øvrigt er en HP HDX 16 1300-OE, og det hjalp på alle problemerne 🙂 .
Dog er det opstået 2 nye:
1
Efter 1-1½ times brug af computeren, ved blot at sidde og surfe og chatte, går maskinen i dvale. Hvis jeg tænder den, kan den køre 2-5 minutter, før den lukker ned igen. Jeg skal vente i godt 1 time før jeg kan bruge den igen.
Problemet opstår til trods for, at jeg bruger den hele tiden, og den ikke bare er sat til at gå i dvale efter x antal minutter 😕
Mine 2 CPU kerner er ca. 60-65 grader varme, lige inden den lukker ned.

2
Når jeg er på fx facebook, og youtube spiller musik, begynder musikken at hakke, og spille halvt tempo, også bliver alt på computeren langsom, indtil man lader den gå i fx dvale eller slumre og tænder den igen. Det sker på trods af, at jeg har hentet den nyeste Flash Player og prøvet at geninstallere den.
Kan I hjælpe mig? 🙂

Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Lando d. 01-03-2010 16:33:30.