Kan min PSu være defekt..??

Diverse d.  24. februar. 2010, skrevet af bamselinen
Vist: 275 gange.

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
24-02-2010 10:19:43
Svar/Indlæg:
2145/218
Hej alle sammen

Jeg har lige samlet min maskine og den kører generelt udemærket men er blevet en kende ustabil den lukker ned på alle mulige mærkelige tidspunkter. Men generelt når jeg sidder og spiller og den skal bruge kræfter så slukker/genstarter og så står den og blæseren på grafikkortene kører meget ujævnt som om de ikke får nok strøm. og den tænder ikke skærm eller noget.

Jeg har prøvet både med og uden OC og det gør ingen forskel. Når jeg tager det ene grafikkort ud virke den noget mere stabil. og jeg har endnu ikke kunne få den til at crashe og jeg har testet med begge grafikkort hver for sig.

Tyder det ikke lidt på at det kunne være min PSU...???
MADZ

Elitebruger
Tilføjet:
24-02-2010 10:59:53
Svar/Indlæg:
2602/173
Det kunne meget vel være din PSU. Jeg synes også lige du skal køre en memtest86 for at tjekke dine RAM.

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
24-02-2010 11:10:59
Svar/Indlæg:
2145/218
Jeg prøver lige at teste ram når jeg kommer hjem. Dog skal det lige siges at jeg oplevede nogenlunde det samme med mit gamle bundkort, cpu og ram dog i et lidt mindre omfang hvilket muligvis kan skyldes at min gamle CPU formentligt slugte lidt mindre strøm da det kun var en 720BE som jeg kørte ved 3.4Ghz og jeg har en 965BE i nu som kører 4.0Ghz.