Hvis man troede at TDC havde ringe service, så skulel bare prøve TeleLORT.
Vi bestilte internet hos dem i starten af Marts. Det ville de så først kunne lever den 8/4. Nååå ja lidt lang leverings tid, men det kunne vi godt leve med vi havde jo TDC net imens.
Men så kom dagen, det blev den 8/4. Men hvad skete der så.........Ikke en skid, der var ikke nogen router med poste. Konen kontakter TeleLort og og ganske rigtigt de havde ikke lige fået sendt routeren, Men den ville komme næste dag 9/4.
Fredag 9/4. Jo sørme så der var en pakke fra TeleLort. Pink får det sluttet til og hvad skete der så..... IKKE en skid. Konen ringer til TeleLort. Og det kan de da godt se, de har jo ikke fået os oprettet i systemet. Og desværre så er de jo gået på weekend, så det kan først blive Mandag den 12/4. d
Mandag 12/4.
Nååå jeg kommer hjem fra arbejde og regner jo med at jeg så kan få sat routeren op. Jeg starter maskineriet op og hvad sker der..... IKKE EN SKID. Ringe til TeleLORT. Den sædvanlige lorte support, prøv at slukke, prøv at resete. JAMEN FOR HELVEDE DET HAR JEG GJORT 100 gange din so (tænkte jeg). Nå hun må opgive og stiller mig videre til en lidt smarter ( Og hos TeleLort er smartere åbenbart det samme som klogere). Han køre sgu samme rumle som kvinden. Bliver stillet om til en 3 person.
Og så skete der sgu faktisk noget. Han får sgu liv i linien.....YES Sådan vi er på banen igen. Jeg takker pænt for hjælpen og ligger på.... SKULLE jeg aldrig have gjort.
Går på nettet og det køre sgu noget sløvt, nå ind og tjekke hastigheden på linien.....Fandme så om de ikke har koblet os forkert op på centralen, vi har en 256Kb/256Kb linie og ikke en 10Mb/1Mb. Og så må man jo ringe til TeleLort igen. Igen får man fat i en eller anden udulig support tosse. Det kunne hun godt ikke forstå, for hos hende var vi slet ikke online.
Bliver igen, igen ,igen stillet videre. Og ender med at snakke med en gut der fortæller at de ganske rigtig har koblet os forkert op og givet vores linie til en anden. Jamen det er jo ikek noget problem troede jeg. Det var jo bare at sende en teknikker ud og flytte det skide stik på centralen...... MEeeeeeen nej nej for TeleLORT bruger jo TDC ´s kabler osv. Og vi var jo koblet op på en ubemandet central, så der kunne TeleLort først komme til når TDC havde en teknikker tid til dem. OG DET HAR DE FOR FANDEN FUCK I HELVEDE FØRST DEN 20/4-10.
Så inden vi får vores TeleLORT net har det taget 2 mdr og jeg ved ikke hvor mange timer i telefonen og et blodtryk der kunne slå en giraf ihjel.
Nu skal de fandme bare give os gratis internet de næste 3 mdr mindst, Og så snart det halve år er gået er vi fandme færdige MED TeleLORT.
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af skybear d. 15-04-2010 20:08:54.