Hej Folkens Jeg skal ud og erhverve mig en ny tv-tuner, men den skal kunne trække det hele. Derfor skal følgende være opfyldt: dvb-c mpeg-2 og mpeg-4(H.264) kompatibel DVB kompatibel usb udgave
Det er straks værre med den sidste, har fundet den som indstikskort, men kunne være fedt hvis det også virkede på min bærbare(jeg ser fremad)
Du skal dog være opmærksom på, at der kan være problemer med DVB-C tuneren. Mange lande har hver sin standard inden for kabel TV, DK inklusiv, hvorfor det ikke er sikkert, at den virker på det danske kabel TV netværk.
Har lige købt Terratec H5 (samme som H7 bare uden CI). Kan både klare DVB-T eller DVB-C. Cinergy HTC USB XS HD skulle vist være 100% identisk.
#2 Får den om en uges tid - håber sgu på at den virker 🙂. Så vidt jeg har læst mig frem til, så virker tuneren skam fint, men problemet består i softwareunderstøttelser. Fx at Windows MC ikke direkte understøtter DVB-C.
#1 Nice one :) Men kan ikke finde mpeg-4 "på skrift", kan man konkludere det hører ind under "Fit for HDTV and Dolby Digital"? eller hvordan? Kan se at Terratec ikke selv skilter direkte med mpeg-4/H.264