#alle, sorry, var lige på besøg hos de gamle i weekenden, så jeg har ikke kunne svare før nu.
Mht. hvad jeg spiller, så er det Gary Moore, Guns N' Roses, Pantera og Megadeth... og ja, jeg vil også ha' en Les Paul næste gang, for jeg godt 81/85 combo'en er meget heavy orienteret, men sådan er det jo. Har haft en Les Paul Studio, men så'n en har jo kun 22 bånd og heller ingen tremolo, og det er sku irriterende... jeg leger også lidt med Steve Vai en gang imellem, og da er det sku nødvendigt med et "let" gribebrædt og godt med plads, sammen med den sustain som neck-thru giver. Pickupperne er nok i den tungere ende, hvor Vai's Evolution pickups har lidt mere crunch og bredde, men jeg må "nøjes".
Pt. har jeg en billig Fender RocPro 70W m. rør-dist. men den skal til reparation. Grineren nok, men det fedeste ved den er dens ekstremt lækre clean lyd m. reverb på... det er nice! Men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal købe, har ikke planer om at spille i band, mere noget hjemmestudio/pc-studio, men mine naboer udelukker en stor 100W rør-forstærker, det er mere vigtigt at den kan bruges uden at der er støj ved meget lav volumen.