Har ændret mening rigtig mange gange den sidste måneds tid, og nu vil jeg bare lige høre en sidste mening om mit setup, inden jeg bestiller. Er der nogen flaskehals nogen steder? Kan det gøres mærkbart bedre setup'et, uden at prisen stiger? Sådan her ser det ud so far:
Corsair HX 650W PSU AMD Phenom II X4 965 Black Edition Corsair H50 Hydro Series CPU Køler Gigabyte GA-790XTA-UD4, Socket-AM3 Corsair Dominator DDR3 1600MHz 4GB CL8 Western Digital Caviar® BlackT 500GB Sapphire Radeon HD 5770 1GB GDDR5
Ville nok snuppe et andet bundkort, gerne med AMD 785 chipsæt da det er nyere end 790 chipsættet, og de bundkort kan fås meget billigt så sparer du også lidt penge og får ca den samme ydelse hvis ikke lidt bedre.
What #1 said. 785 chipsettet er altså godt. Dem omkring mig der roder meget med hardware, anbefaler dette: http://www.edbpriser.dk/Produc... Om andre kunne gøre lignende fyldest ved jeg ikke. Er selv først ved at skulle hoppe på AM3 vognen, så jeg mangler en smule erfaring på området 😉
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 28-02-2010 15:10:46.
Ser godt 🙂 Personligt ville jeg nok købe et HD5850 kort i stedet for, man får meget mere ydelse ud af det, men det kommer så igen an på hvad man skal bruge det til, og hvilke krav man stiller til grafiken 🙂