Elitebruger
Tilføjet:
28-02-2010 21:43:21
Svar/Indlæg:
1600/230
Jeg har lige sat min Siberian Tiger nydeligt op i kabinettet, med tigeren sat helt op til bagsiden med en blæser klæbet på ydersiden og en sat på indersiden til at lave noget push/pull effekt.
Desværre begyndte tigeren at lække kølervæske, og efter jeg havde tørret grundigt af og sat et par blæsere til at blæse med fuld hastighed på de vitale dele, startede jeg pcen op for at se, om noget var brændt af i processen. Det så ikke sådan ud, men ak, jeg var for overivrig. Det ser ud til at min cpu er brændt af efter at have startet op med den halvtomme køler på...
Det ser ud til at der er et lille hul et sted i tigeren, hvor kølervæsken er lækket.
Efter jeg har trykket "tilføj tråd" her, løber jeg ud i skuret og finder en skovl, hvorefter snedriverne udenfor får en tur. Jeg er så arrig på mig selv, at jeg kunne slå mig! Cpu er en 720BE, der efterhånden heller ikke er til at finde ret mange af på brugtmarkedet. Og prisen skulle efter sigende være steget voldsomt.
Jeg frabeder mig helst at folk har ondt af mig, tråden er ment som galde af værste skuffe! For s*****, hvor jeg fortjener at lide en langsom død efter at have været så dum at starte pc op igen
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Toft123 d. 28-02-2010 21:43:41.