#53 Tror problemet var, at jeg skrev relativt tæt på det tidspunkt hvor siden lukker ned om natten. Jeg smed nemlig også en kortere kommentar i en anden tråd, som heller ikke dukkede op.
Jeg tjekkede lige målene på din skærm ift min og ja.. Den er bedre egnet til en tilbagelænet chefstolsposition end min 😛 Til gengæld bli'r jeg nødt til at få fikset en hylde, eller anden placering, til min laser printer, da der knapt nok er plads på bordet til begge dele. Pt går jeg og trækker den lidt i ørerne. Dels er det ikke sjovt at rma'e en skærm når man ikke har en backup, dels skal jeg forbi en god ven der har noget 28" der lige skal med i overvejelserne.
Det kan ikke nægtes, at ATI med fordel kunne bruge lidt flere ressourcer på deres drivere. Eksempelvis har jeg et muntert problem med mit 5770, hvis jeg oc'er det. Fordi jeg kører med en 120HZ skærm, skruer kortet op for idle clocksne. 400/900 kører det. Hvis jeg oc'er det, falder det til gengæld tilbage til defaultclocks når det idler, og med 157/400 flimrer min skærm. Man kan selv fikse sig en profil og redigere hastigheden, men uvist af hvilken årsag, kan kortet så pludselig finde på at flimre selvom man kører 400/900.
Du har freezes, jeg har en effektiv stopklods på oc. Her går det godt 😛
Svaret blev redigeret 1 gang, sidst af Johnny d. 14-03-2010 14:06:47.