Passiv Hwt crew
Tilføjet:
04-03-2010 22:03:42
Svar/Indlæg:
1470/40
Godaften alle HWT'er.
Jeg sidder med et (stort) problem med min kære pc :no:
Den har det med at den lige pludselig bare fryser, og man skal genstarte den via knappen på kabinettet.
Det sker meget tilfældigt, både under spil, og ved almindelig net surfing / tv kigger ri 😩
Den har faktisk gjort det lige siden at jeg fik nyt bundkort af vores forsikrings selskabet efter noget fejl spænding i huset ☹
Først troede jeg det var harddisken det var galt med, så den blev skiftet ud, både af den grund, og fordi det var noget gammelt lort. Computeren blev da ved skiftet reinstalleret, og fejlen forsvandt.. Troede jer, der gik 1 dag, og så gjorde den det igen, dengang var det dog kun ca 1 gang om dagen, altså efter computeren har stået slukket et par timer.
jeg har så her i tirsdags modtaget et nyt grafikkort, da det var tiltrængt (not) 🤡 Og computeren blev derved reinstalleret igen, da skriftet gik fra den grønne side til den røde :yes: Og biosen blev da også lige opdateret engang, da det jo kunne være... Men same same :no:
Jeg har også prøvet og skifte ram klodserne rundt, kørt en memtest via en cd i knap 3 timer, og heller ikke der fandt den nogle fejl.
her den sidste måneds tid, er den så begyndt og gøre det flere gange i løbet af en dag 😩
Nogle der har oplevet noget lignende eller kender nogle der har. Eller nogle ting jeg skal prøve, for og se om jeg kan få det til at køre der ud af.
Systemet kan ses i profilen eller her:
Bundkort: Asus M4N82 Deluxe
Cpu: AMD PII x4 955 køre uden OC
Ram: 2x2 GB Geil Black Dragon 800MHz
Grafikkort: PowerColor Radeon HD 5850 (Det gamle: Gainward GTX260)
PSU: Corsair HX620W
Styresystem: Windows 7 PRO x64
Spørg endelig hvis der er noget.
CyberCb