Elitebruger
Tilføjet:
05-03-2010 00:18:27
Svar/Indlæg:
1081/251
Jeg er lige gået over til 3 Mobil fra telenor og jeg søger lige noget information som jeg ikke helt har kunne finde ud af.
Jeg er gået over på 3 fordi at jeg har en iphone og vil gerne have den bedste data løsning til denne telefon. ( og jeg har læst og hørt at det er 3 der er bedst) Men det er nu ikke det jeg vil frem til her. Det jeg gerne vil have hjælp til er. 3 siger at de går over på TDC net hvis man er et sted hvor 3 ikke selv dækker ( gælder vist kun taletrafik men gratis ikke noget med at jeg skal betale TDC ) Dette syntes jeg jo er smart for så har jeg jo 2 net jeg kan bruge og min telefon er meget vigtig for mig og derfor er det jo en super løsning. Men hvordan virker dette??
1. Kan man se hvis man kommer over på TDC net?
2. Hvis jeg køre i bil og den går fra 3 til TDC gør den så det uden at jeg få et kick og skal ringe op igen?
3. Skal 3 net være helt dødt før den går over på tdc?
4. Er der nogle som har prøvet dette og dur det eller er det salgs gas?
Lige for tiden har jeg 2 Iphones en med 3 og en med telenor. og jeg har prøvet at lave en del test her de sidste par dage på data. Og jeg må sige at 3 har en del mere fart på men jeg syntes at jeg ser flere steder hvor jeg ikke har et signal og den skriver søger uden den finder et signal og den går ikke over på TDC net selvom jeg ved at TDC har en meget fin dækning der hvor 3 går død. ( med andre ord så syntes jeg ikke at den TDC backup løsning virker for mig)
Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af korben d. 05-03-2010 10:22:42.