Computer går mental.

Diverse d.  05. marts. 2010, skrevet af SharePirat
Vist: 302 gange.

SharePirat

Elitebruger
Tilføjet:
05-03-2010 01:24:31
Svar/Indlæg:
294/76
Nu ved jeg ikke hvor mange af jer nørder der spiller WoW, men efter der kom en lille bitte patch i onsdags, har min computer opført sig rigtig underligt. Hver gang jeg lukker WoW ned, er det somom min computer får et skud speed - min curser i msn "opdaterer" f.eks. 1000 gange i sekundet, og når jeg prøver at skrive noget skriver den mindst 4 bogstaver af gangen.

Jeg prøvede igår at formatere min computer og lave en fresh install af WoW, dette har dog ikke hjulpet.

Er der nogen der kunne have en ide om hvad det kan være?

PS. det går væk efter en reboot - indtil jeg har åbnet og lukket wow igen.
Zorba

Superbruger
Tilføjet:
05-03-2010 04:55:30
Svar/Indlæg:
1142/59
Jeg har et lignende problem med min sekundære computer med 785G chipset og Phenom II X2 545. Nogen gange når den starter op, så ryger hastigheden op på noget ekstremt (de 1000 gange lyder meget rigtigt). Jeg har dog ikke problemet med at den taster flere gange, men i stedet at netkortet håndterer pakker hurtigere end netværket kan klare.

Jeg ved ikke umiddelbart hvad det er, men du er den 4. jeg hører med noget lignende mit problem, som også har AMD chipset + Phenom II. Det er lidt underligt.

Ubehage

Superbruger
Tilføjet:
05-03-2010 13:45:23
Svar/Indlæg:
905/100

AMD overclock extreme ? 🤣

SharePirat

Elitebruger
Tilføjet:
05-03-2010 15:09:23
Svar/Indlæg:
294/76
Hmm, den er lige gået amok igen, denne gang uden at have relation til WoW, så det er nok ikke derfor.

den er så stoppet igen nu, efter et kvarter ca? - fra den startede til den holdt op har jeg lukket msn ned, kan være der fejlen ligger?