Jeg har haft Nvidia, helt tilbage i gforce 2 dage, siden har jeg kun købt rød side, uanset om ydelsen har lagt i Nvidias favour.
Jeg kender driverne og hvordan de er opbygget, jeg ved hvad jeg skal stille på for at få det til at fungere for mig end of story.
Jeg er skide ligeglad med om, den ene producent har 2 frames mere eller mindre i spil, betyder ikke en flyvende fis for mig, når bare de spil som jeg spiller kører som jeg vil have det til.
Begge har lavet driver fuck-ups, sådan er det bare. Dog sidder ATi helt fremme nu med et ½ års forspring fremfor Nvidia ved dx11. Jeg vil da håbe for os forbrugere at Nvidia rammer rigtigt og ikke laver en FX5800 igen, men ATI har jo ikke lagt på den lade side go bare vil lade Nvidia komme tilbage, så når Fermi rammer, går der ikke længe inden de er fremme med en optimeret udgave. I skal lige tænke på at ATI trådte barneskoene med 4770 og 40nm, de er klar til at være klar og med den erfaring fra Cypress og et ½ års forspring, så vil jeg da håbe at Nvidia kommer endnu længere bagud.