Stort netværk problem

Software d.  08. marts. 2010, skrevet af freak_master
Vist: 774 gange.

freak_master

Redaktør
Tilføjet:
08-03-2010 21:01:53
Svar/Indlæg:
6368/477
Hej.

Jeg har et rimelig træls problem med mit netværk.

Jeg bliver smidt af nettet hele tiden. I router loggen står der:

192.168.1.34 exceeds the max. number of session per host!

Så jeg kigger på min aktive forbindelser ved at skrive netstat i cmd.

Her får jeg en million forbindelser som er aktive, og som jeg virkelig ikke ved hvad jeg bruger til. Hvordan lukker jeg disse så dette ikke sker? Det er virkelig træls at jeg ikke kan spille online spil og have min browser åben på samme tid.

Bare det at jeg leder efter online servere til et spil, når den har fundet præcis 121 serveren bliver jeg smidt af da jeg har for mange aktive forbindelser.

Jeg har søgt efter et program der kan lukke disse forbindelser, men uden held. Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?

Jeg har også været inde i min router for at se om jeg kan hæve max forbindelser per host, men jeg kan intet finde i manual eller på routeren.
Springer

Elitebruger
Tilføjet:
08-03-2010 21:05:19
Svar/Indlæg:
765/28
Scan for virus og bots.

Hvis du går i joblisten og derunder netværk - Er er aktivitet der?
Har du et torrent program kørende?

Hediki

Elitebruger
Tilføjet:
08-03-2010 21:06:58
Svar/Indlæg:
1726/49
hvilken router har du ?

freak_master

Redaktør
Tilføjet:
08-03-2010 21:13:08
Svar/Indlæg:
6368/477
Jeg har avast kørende som står og scanner hele tiden. Sidst jeg tog en complet scan var for ca. en måned siden. Dette har stået på lige siden jeg fik den her nye router, som er omkring en måned gammel..
I joblisten skriver den 0% aktivitet. Jeg har ingen torrent programmer kørende nej. Men at have sådan et åbent, så lukker mit internet med det samme. Jeg har dog steam kørende som lige nu er ved at download nogle source spil. Men det er jo kun en forbindelse.

Hediki: Jeg har en XyZEL Prestige 334.

Hessi

Elitebruger
Tilføjet:
08-03-2010 21:26:38
Svar/Indlæg:
1972/260
#3 - Jeg kan ikke fortælle dig hvad der er galt eller hvordan det kan fikses, men jeg kan fortælle dig at en kammerat der havde samme problem måtte resette sin router (D-Link) og sin router fra fullrate for at få det til at forsvinde. Jeg tror faktisk også han måtte kontakte fullrate for at få det til at forsvinde, men er ikke sikker.

freak_master

Redaktør
Tilføjet:
08-03-2010 22:15:12
Svar/Indlæg:
6368/477
Jeg har prøvet en factory reset men dette virkede ikke. Men ringer bare til GVD imorgen...