Det er lidt et dilemma det her. På den ene side lever jeg også bedst uden at se HWT forvandles til Hol, eller andre sites med en overflod af bebumsede cs spillende unger. På den anden ville det velsagtens gavne os alle, hvis HWT voksede, og gav Bossen bedre muligheder for at skovle reklamekroner og/eller testobjekter til sig. Personligt foretrækker jeg at holde tilvæksten nede, og niveauet oppe. Men det er min holdning. jeg elsker at jeg ved hvem en stor del af brugerne er ("ved" som i har læst en del posts fra dem før osv), at siden er til at overskue såvel designmæssigt som menneskeligt.
Men ja.. Crew har velsagtens en anden holdning, baseret på ønsket om vækst. Forståeligt nok. Det bør vi som brugere til en vis grænse respektere imo, og tage så pænt imod nyankomne uden kendskab til vores omgangsform som muligt. Personligt springer jeg Hol-lignende tråde over, bitcher af dem der tror de kan oprette tråde med fuldstændig hjerneforladte overskrifter, og deltager efter bedste evne/viden/interesse i resten.
Jeg forstår til fulde #0's opråb, og ser heller ikke selv med milde øjne på folk der ingenting for sig selv gør. Til gengæld tror jeg at de af os der er blevet ret habile udi googlingens tilsyneladende svære kunst glemmer, at også vi engang var irriterende noobs. At vi hat fattede af noget som helst omkring pc'er, og derfor næppe havde været i stand til at google tilfredsstillende resultater. Jeg glemmer det i hvert fald ofte, for ærlig talt: hvor svært kan det være?? Svært nok hvis du er nybegynder i guess..
Hvad jeg der i mod også gerne så råbt om, er fjolserne der svarer i eksempelvis "hvilken mus skal jeg købe" trådene. Begrund da for helvede jeres anbefaling!! Beskriv erfaringsgrundlaget "jeg har haft/prøvet så og så mange mus", "denne her anbefales fordi...". man skriver ikke bare "MX 518 rapido!", da det ikke hjælper nogen som helst (ud over idioterne der vælger det flertallet har, og finder styrke i at se deres eget valg gentaget af 5 andre).