Moderator
Tilføjet: 10-03-2010 12:08:43
Svar/Indlæg:
3863/538
Jeg har selv kigget langt efter Nokia 5230...Den ser også ud til at kunne opfylde mine behov ganske fint - bortset fra at den tilsyneladende ikke har Wi-Fi...
Er det bare en "low budget/low end" telefon man bør undgå??
Jeg ville gå efter en HTC Magic. Billig og med en opgradering fra HTC kan man køre HTC Sense på den.
Ellers er Tattoo også er fint valg. Android er bare for lækkert. Synes Ikke rigtigt Nokias touch mobiler er specielt lækre. Deres OS er heller ikke rigtigt nogen konkurrent til Android.
Prøv ALTID telefonen før du køber den, for touch er bare meget forskelligt - fx. er Iphone på papiret ikke speciel fantastisk, men selve touchdelen er rigtig god.
Tatoo er nok også mit bud på en billig. Ellers er der også HTC Hero (hvis den er med abonnement - man skal huske at "modregne" hvis man ville købe en telefon uden abn. for der kommer tale data mm . oven i).
5230 er egentlig ok, men den minder meget om 5800 (se sammenligning), som jeg nok ville vælge i stedet for. (hvis valget var imellem de to)
Absolut ikke enig. Kender flere der har mobil med capsativ skærm. Og de siger, som jeg, at der ikke er den store forskel. Alle modeller er mere eller mindre upræcise. Og med det min skærm har været udsat for, så er den så sandelig holdbar 😉