og han har et mærkeligt problem, som kun opstår når han spiller CounterStrike Source.. (HL2)
Hans problem er ikke noget man kan fremprovokere, men det består af at han pludselig får 3-4 sekunder, hvor han bare står helt stille, hvorefter han så flyver afsted igen.. og det er lige meget om det er en LAN server han selv har lavet, eller om det er online.. det sker uanset hvad.. og det kommer helt tilfældigt..
Nogen der har oplevet noget lignende ?? Fx folk med 5850 kort?
Hans ram osv, har jeg personligt selv sat op, og der er ingen problemer med dem (memtest, tested), og har også primet hans CPU for at se om det var der problemet evt lå.. men der var heller ikke noget galt.. OCCT har jeg også prøvet, for at se om hans grafikkort blev for varme / crashede under gfx testene.. men den kom også fejlfrit igennem der..
Har også opgraderet hans GFX driver til 10.2, og hentet den der CrossfireX application profiles fil, og installeret den også.. hans DirectX er up to date ifølge dxwebsetup.exe og det er kun i CS:S han oplever det.. MW2 fx kører fejlfrit..
håber der er en der kan give mig et svar på hvorfor det pludselig er kommet efter han fik den nye PC, fordi jeg er stortset løbet tør for foreslag.
(hans tidligere pc var en 2år gammel bærbar, som kørte dårlige FPS, men da forekom de "lag spikes" dog ikke..)