Vi kender det vel alle sammen. De falske vare og kopi vare på nettet og andre steder fra. Nu er nogle også begyndt at lave falske intel CPU´er, der i blandt falsk kopi af intel´s core i7 920. Hvis du er uheldig at få sådan en forfalskning, så er det du modtager en fake CPU, en klump plastik med et intel klister mærke på der ligner det øverste af intels stock køler og en kasse der ligner den orinale kasse, men med stavefejl og andre ting der beviser at kassen lige så er fake.
Dette er specielt en advarsel til jer der handler CPU i udlandet. I denne her omgang er det i vært fald online forhandleren: http://www.newegg.com/ Der sælger de falske intel CPU´er. Men det er ikke sikkert det kun er dem der sælger falske CPU´er. Der kan også sagtens være andre steder det sker som f.eks. på Ebay.com. Spørgsmålet er så om det er bevist eller i uvidenhed at de sælger de falske CPU´er, men i vært fald. Nu har i fået en advarsel, jer der handler uden for danmark´s grændser.
#1 nej bestemt ikke. Faktisk har jeg fundet ud af ved en nærmere under søgelse efter følgene at det er newegg´s underlevarandør, som har sendt de falske CPU´er til dem og siden at det er en under leverandør er der kun endnu større chance for at andre butikker rundt om i verden har modtaget de falske CPU´er fra samme leverandør.
Ny Skribent
Tilføjet: 10-03-2010 15:50:22
Svar/Indlæg:
5679/460
vis jeg fik sådan en tilsendt ville jeg gå Rambo Amok ..altså udslette en hel flok terrorister en rusisk batalion soldater og skyde en kamp helikopter ned med en bue og så ellers tag den derfra :) ...damn jeg ville blive sur nok en af de første gange jeg ville smide med ting