Battlefield Bad Company 2 Steam problemer!

Spil d.  11. marts. 2010, skrevet af Haunstrup
Vist: 979 gange.

Haunstrup

Enthusiast
Tilføjet:
11-03-2010 12:30:16
Svar/Indlæg:
2/1
Hej, jeg købte battlefield Bad company 2 igår over steam, fordi jeg tænkte at det var smart og så kunne jeg komme igang med det samme. men men men, jeg downloade spillet gennem steam og installerede det og var endelig klar til at spille, da jeg trykkede på ikonet kom den frem men en boks med 3 muligheder,

Start Battlefield BC2.
Deauthorize Battlefield BC2
Viev Support infomation.

Da jeg ser dette tænker jeg ikke over mere og vælger start BFBC2 selvfølgelig.
Så kommer der en ny boks op, den siger steam forbereder start af battlefield Bc2 (ligesom den gør ved counter strike) Nogle sekunder after forsvinder boksen og et timeglas kommer frem ved siden af min musemarkør, hvilke også er ganske normalt... Men få sekunder after forsvinder det igen og intet sker der after, den starter ikke engang spillet på noget måde. Er der nogle som har mødt dette problem eller bare ved hvordan det skal løses?

http://www.youtube.com/watch?v... - link til en lille film med fejlen

System:
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 (2 CPUs)
3 Gb Hukommelse
Nvidia G-force 9800 GT 512mb hukommelse
1024x768 (32bit) (85Hz)
Windows Xp.

Mange Tak Anders!

Tråden blev redigeret 1 gang, sidst af Haunstrup d. 11-03-2010 13:04:40.
Jesper

Elitebruger
Tilføjet:
11-03-2010 15:47:27
Svar/Indlæg:
2072/117
Første gang man starter spillet skal den installere en masse, og tjekke punkbuster. Er du nået dertil?

Ellers prøv og slet spillet og hent det igen, evt. skriv til Steam eller ring til EA, men EA smider dig nok videre til Steam.

Haunstrup

Enthusiast
Tilføjet:
11-03-2010 17:48:30
Svar/Indlæg:
2/1
Ja der er jeg også nået til, men det der program visual ++C 2005 ser lidt mædkelig ud når den installeres.

Jeg har snakket med EA idag, og de bad mig og at sende en Dxdiag fil. men nu skal de bare svare.