Tak for hurtig response.
Først skal jeg lige beklage, at jeg før var lidt for hurtig - det var ikke helt rigtigt hvad jeg skrev. I bunden af kabinttet hvor strømforsyningen sidder, har jeg en blæser der suger ind foran til. Dette er i kabinettet et kammer for sig i bunden, så dette burde ikke påvirke airflowet i resten af kabinettet. Derudover har jeg en scythe blæser der suger ind igennem min radiator på maks. på bagsiden øverst og i toppen af jeg en blæser der puster ud. Foran har jeg en blæser der puster ud af kabinettet. De to blæsere der puster ud er Antec std. blæsere der kører på min.
Tidligere, da jeg havde en luftkøler, kørte jeg også med indsug foran og udsugning bag til som #8 angiver. Men der står i brugsanvisningen til min H50 vandkøler, at man skal suge kold luft ude fra ind igennem radiatoren, hvilket jo giver god mening. Da jeg således suger luft ind bagtil, ja, så måtte jeg jo puste luft ud foran i kabinettet, det var i hvart fald min logik. Det skal også siges, at min indsugning kører på maks, mens de andre kører på minimum.